Goedesmorgens.
Moguh John, dat mag ook wel want ik heb 3 dagen spierpijn gehad van het dansenMoge JW en vanaf 1 uur regen dus je dansje heeft nu pas effect maar we zijn er wel blij mee
Ik wist wel dat je wat voor goede vrienden over zou hebbenMoguh John, dat mag ook wel want ik heb 3 dagen spierpijn gehad van het dansen
Had ik dat eerder gelezen zeg………..Morgen op deze tot nu toe grijze dag. Ega werken dus eens bedenken of ik nog klusjes kan vinden.
Hier eindelijk eens een zonnige dag. Lekker warm. Goed weer om in de tuin te klussen.Moge Marcel en Lissa en inderdaad ook hier grijs maar de zon mag nu wel wegblijven zodat het wat kan afkoelen.
Gelukkig wordt de komende 14 dgn het wat aangenamer op morgen na met 25 graden.
Morgen wordt weer een warme en droge dag zegt men met hier 25 graden maar ja dan gaan we echt 10-14 dagen het moeten doen met 21 graden en af en toe een bui dus ideaal weer.Hier eindelijk eens een zonnige dag. Lekker warm. Goed weer om in de tuin te klussen.
De hof is nu zo goed als klaar. Paar kleine dingetjes om het af te maken.
John, jij moet eens leren op tijd je mond te houden…….Morgen wordt weer een warme en droge dag zegt men met hier 25 graden maar ja dan gaan we echt 10-14 dagen het moeten doen met 21 graden en af en toe een bui dus ideaal weer.
Hier in de kamer en slaapkamer is het 25 graden en dus veel te warm. We hebben een mooie zomer gehad in 2024 dus nu gaan we naar het najaar toe🤣
Avond allemaal.
Edit: heb jij je blauwe slip nou aan de waslijn bij de buren hangen Marcel?🤣🤣
Goede km vergoeding en overnachtingsmogelijkeid? 🙂Had ik dat eerder gelezen zeg………..
Had allemaal gekund. Maar nu is de klus geklaard.Goede km vergoeding en overnachtingsmogelijkeid? 🙂
Ja dat zeg je nu maar als ik niks had gezegd en je onderbroek vanavond weg zou zijn dan had je gezegd dat ik je had moeten waarschuwen🤣🤣John, jij moet eens leren op tijd je mond te houden…….
Nee hoor. Morgen is het gewoon dinsdag 21 meiDat geldt voor de meeste mensen Albert behalve voor degene die vandaag moesten werken of ook in het weekend werken.
Zijn altijd rare weken want morgen denk je dat het maandag is
Ja dat is waar Albert maar vaak voelt het aan als maandag omdat het de eerste werkdag is.Nee hoor. Morgen is het gewoon dinsdag 21 mei
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.