Goeden Dag Topic


Goedemorgen.

Hier is sinds gisteren.

Maar door de nattigheid is de camping komen te vervallen en de parkeerplaatsen zijn verplaatst. Dus het zal hier nu iets minder druk zijn.
 
Goedemorgen
 
Moge binnenkomers en hier regent het heel licht maar ja het is niet droog.
 
Goedemorgen.

Hier is sinds gisteren.

Maar door de nattigheid is de camping komen te vervallen en de parkeerplaatsen zijn verplaatst. Dus het zal hier nu iets minder druk zijn.
Ik neem aan dat jij in wielerkostuum wel mee gaat doen op je mountainbike toch;)
 
Natte boel hier in t Noorden. Bleh. Snel terug maar naar het Vechtdal :regen:
 
Haha ja af en toe droog en af en toe lichte regen in de stad maar er valt niet veel. Mag ook wel Albert want tot gisteravond hebben we dagen geen neerslag gehad.
Ook een prima temp straks met 20 graden.
 
Moge JW. Je regendans is weer succesvol:DD
 
Goede morgen
 
Moge Jaap en het is weer droog.
 
Nou hier regent het weer heel lichtjes Jaap en het zou vanaf 1 uur weer droog worden.
Die Albert kan nog niet eens wat mooi weer meenemen;)
 
O ja, laat ik jullie gelijk een fijne middag toewensen en ja het is vroeg maar ja dan kan ik weer de MotoGP kijken.
 
Middag Lex en de zon schijnt hier inmiddels.
 
Nou prima weer buiten en we hebben teruglevering:DD
 
Nou bijna weer een pole voor Veijer maar toch een zeer mooie 2e startplek morgen.
 
Zo stofzuiger door het huis en over de vloeren gehaald.
Nu :koffie: en nog steeds droog en zonnig hier wel benauwd.
 
Middag Jaap en hier is het lekker in de zon met 19 graden.
 
Middag! Nog even bij de lfs geweest, boodschappen gedaan en nu lekker op de bank. Vanavond weer lekker prutsen met de nieuwe plantjes etc :DD
 
Middag Lissa.
 
Zo de hemelpoort ging net even 10 min open en de tuin is weer van water voorzien.
 
Ik las dit op nu.nl:

Kleine reminder: Verstappen kan de eerste coureur in de Formule 1-geschiedenis worden die negen keer op rij poleposition pakt.

Nou niet dus maar ja ook vanaf plek 6 kun je winnen als je Max heet.

Mooie MotoGP sprintrace gezien met weer wat puntenwinst voor J Martin.
 
Avond allemaal en na de flinke bui schijnt de zon weer uitbundig.
 
Mooie MotoGP sprintrace gezien met weer wat puntenwinst voor J Martin.
avond,


De race was oke,maar dat commentaar…Jammer dat andere zenders het niet meer uitzenden met wat ‘normalerr’ commentaar. Maar blijkbaar zijn er mensen die dat mooi vinden.
Wielrennen hoef je ook niet meer te kijken, dezelfde wint toch altijd.. misschien maar eens gewichten aan zijn fiets hangen zodat hij er meer voor moet doen.
 
Avond Albert en ik vindt de commentator van de MotoGP prima hoor en niet zo n saaie drol in elk geval. Barry is ook wel aardig maar toch heel anders in het commentaar en daar mag wat meer pit in.
Het beste commentaar geven de commentatoren bij de BBC als die Superbikes uitzenden of vroeger op Eurosport.
 
Wielrennen hoef je ook niet meer te kijken, dezelfde wint toch altijd.. misschien maar eens gewichten aan zijn fiets hangen zodat hij er meer voor moet doen.
Tja vorig jaar was het Visma wat de klok sloeg maar toen hoorde ik niemand zo praten;)
Pogi is in topvorm momenteel maar ja dat zegt niks voor bv de Tour.
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen ☀️
 
Moge heren op deze stralende dag.
 
hier grijs en regen
 

Terug
Bovenaan