AquaJantje
Well-known member
Avond John
Zit je al klaar voor de voetbal of heb je de oogjes al bijna dicht?

Zit je al klaar voor de voetbal of heb je de oogjes al bijna dicht?

John kan niet kiezen, AZ, Aja of toch Twente. Mn breur zit ook in Eanske op de tribune met sponsorkaartjes.Avond John
Zit je al klaar voor de voetbal of heb je de oogjes al bijna dicht?![]()
Wat een mazzelbips, hoop voor hem dat t een ware show wordtMn breur zit ook in Eanske op de tribune met sponsorkaartjes.
Nee hoor ik lees de uitslagen morgen wel en lig over een half uur lekker in mn warme bed.Avond John
Zit je al klaar voor de voetbal of heb je de oogjes al bijna dicht?![]()
elektrisch deken of wordt het voorverwarmd ?Nee hoor ik lees de uitslagen morgen wel en lig over een half uur lekker in mn warme bed.
Nee we leggen om 7 uur Sky in bed die langzaam aan beide kanten voorverwarmt 🤣 🤣Dus jij kruipt eigenlijk in een koud bed en verwarmd het voor Jessica die enkel uren later komt slapen ; duidelijk .
Mooie uitkomst zo'n biogasgestookte bedverwarmerNee we leggen om 7 uur Sky in bed die langzaam aan beide kanten voorverwarmt 🤣 🤣
Ik hoorde dat JW vooraan stond tot in de late uurtjesT was weer feest in Eanske bij de Grolsch consumptietent door de winst van Twente.
Hij is in op de platte kar naar de UT gereden.Ik hoorde dat JW vooraan stond tot in de late uurtjes![]()
Het lengen van de dagen vind ik ook al goed merkbaar. Fijn met het uitlaten van de honden.Heerlijk een droge en frisse start vd dag. Beter als die regen, en het is wat vroeger licht aan het worden en savonds weer later donker. Vandaag maar eens rustig genieten van de eerste dag van t weekend, beetje water verversen en een wandeling. De rest vd dag gaan we zien wat er nog op het bordje komt.
Klopt, het had nog een verrassing voor je moeten blijven. Jes heeft me de helft van jouw collectie meegegeven om overal te plakken om je zo te verrassenMiddag Nicole.
Zou het nou waar zijn dat @AquaJantje weer actief is?
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/is-de-dildoplakker-terug-na-twee-jaar-opnieuw-dildo-s-op-nijmeegse-brievenbussen-geplakt~ae53c0b9/?referrer=https://www.google.com/
Jeetje, ben ik blij dat ze niet weet wat ik allemaal nog in de schuur verstopt heb 🤣 🤣Klopt, het had nog een verrassing voor je moeten blijven. Jes heeft me de helft van jouw collectie meegegeven om overal te plakken om je zo te verrassen![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.