Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedenavond.

Zo weer eens even hier kijken. Erg druk de laatste tijd.
Veel online trainingen aan het volgen voor mijn "uitstapje" in April.

Ik wordt via mijn werk even uitbesteed. En dat is iets wat je als analist niet kunt laten schieten.
Mag het laboratorium team van een energie centrale gaan helpen tijdens onderhoud. Meer details kan ik hier niet geven.
Maar de vaste leden weten mij wel te vinden.

Verder gaat het lekker zijn gangetje. Aquarium begint nu ook lekker stabiel te worden. Planten staan er fris bij.

Ik heb nu een wolk jonge maanvisjes rondzwemmen. Ben benieuwd hoe lang dat nog goed gaat.....

Goedemorgen, nog mistig en lekker koud hierzo..belooft weer een mooie dag te worden.

Hier al 2 bakken op en dat is genoeg voor vandaag.

1 is voor mij ook genoeg eerst. Stofzuiger en Swiffer al ter hand gehad, en gebruikt ook nog eens. De dweil mag een ander hanteren vandaag. En de zon is er alweer bij. De mist verdwenen.

1 is voor mij ook genoeg eerst. Stofzuiger en Swiffer al ter hand gehad, en gebruikt ook nog eens. De dweil mag een ander hanteren vandaag. En de zon is er alweer bij. De mist verdwenen.
Hier nog keukenvloer schrobben en de vloer in huis is ook weer gepoetst

Ik zal hier de huishoudelijke taken even delegeren en het onderhoud is klaar dus dat wordt een rustig dagje.

Dag buurman

We wachten nog op de zon Thea.

Middag allemaal uit nog een grijs Grunn.

Middag uit een zonnig Bergentheim.
IMG_3124.jpeg

Middag Albert en hier komt de zon pas na 6 uur denk ik :DD

Ik ben blij dat ik op mn fiets niet 30km te hard kan rijden want dan plukken ze je gelijk goed zeg:

https://www.nu.nl/economie/6344191/...even-en-door-rood-rijden-gaan-vandaag-in.html

Belachelijke boetes en ze moeten maar net als met andere misdrijven een vorm van recidive gaan invoeren maar veel lagere boetes bij bv een eerste of tweede keer.
Maar ja de schatkist moeten ze vullen daar gebruiken ze de boetes voor.

Ik ben blij dat ik op mn fiets niet 30km te hard kan rijden want dan plukken ze je gelijk goed zeg:

https://www.nu.nl/economie/6344191/...even-en-door-rood-rijden-gaan-vandaag-in.html

Belachelijke boetes en ze moeten maar net als met andere misdrijven een vorm van recidive gaan invoeren maar veel lagere boetes bij bv een eerste of tweede keer.
Maar ja de schatkist moeten ze vullen daar gebruiken ze de boetes voor.
Nou ik vindt het prima die boetes, houdt je maar aan de regel met snelheid, telefoon en rood licht o.a. Het zijn meestal die diknekken die te hard rijden met leasebakken of niet handsfree bellen . En oke af en toe rijdt ik misschien ook wel iets te hard. Maar nooit meer dan een 5km te snel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan