Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond Stefan.

vroeger was dat 18u05 na het kinderprogramma

Haha, ik weet niet meer hoelaat Fabeltjeskrant hier begon destijds.

Dat gebruik ik nooit Nicole.

Dat gebruik ik nooit Nicole.

Voor dit soort dingen wel maar nooit als het om persoonlijke zaken gaat. Het is akelig hoe snel ChatGPT met antwoorden komt. Ik heb het veelvuldig gebruikt voor “culture requirements” voor al die soorten orchideeën die ik heb. Dan is een foutje bij de informatie die hij geeft niet zo rampzalig.
Die info kan ik ook zelf Googelen maar dit gaat sneller. En vaak heb ik al een idee maar geeft ChatGPT mij een mooie samenvatting van hetgeen ik al wist.

You hate it or you love it.

Ik heb laatst een mooie video gezien op joubuis van technology connections.
Hoe onder andere AI en algoritmes onze kritische blik ondermijnd. En ons een bepaalde richting in duwd.
Ik vond het een hele mooie eye opener. En merk dat ikzelf toch al behoorlijk kritisch ben.

Maar het is een leuke video met een terugblik naar het ontstaan van het internet, het doel. En sommige kennen altavista misschien nog wel….

Hoe je destijds zelf heel gerichte zoektermen moest gebruiken. Om niet zoek te raken in een stortvloed van onzin.

Het is nu een heel stuk makkelijker (althans dat lijkt zo) en juist daarin schuilt het gevaar.
Door de algoritmes de neuzen dezelfde kant uit te sturen.

Avond. Weer thuis op de bank na een rit Noord Nederland. Op terugweg regen en sneeuw een stuk. Later lekker helder en kon de voet wat verder onderuit en de Cruise Control op 135. Temperatuur onder 0.

Moge Marcel en de zon schijnt alweer.

Morguh, lekker wakker worden. Douchen en plak Krentewegge met Thee en een Jus. Hoe lekker kan het weekend beginnen.

Moge Albert en Corne.

:koffie: gehad alweer, nu de Lido weer verversen. Dan is dat weer gedaan. Kunnen we bedenken wat we de rest van de dag nog (moeten) doen. In elk geval naar de garage, want de auto vd ega is voor de apk.

Moi, ff klein uurtje wezen hobbyen met de modelbouw. Mn ogen zijn weer klaar met het staren naar die kleine stukkies.
De zon is een beetje verdwenen hier soms. Eigenlijk hadden we nog een wandeling in gedachten straks. Dus hopelijk valt het mee en blijft het droog. Zo eerst maar een paar broodjes happen.

Middag Albert en ik kwam om half 11 uit de stad en kreeg een flinke hagel.sneeuwbui op mn kop maar inmiddels weer een lekker zonnetje.

Moge Marcel en de zon schijnt alweer.
Hier ook!

Vanmorgen de auto naar de garage gebracht. Heb een aygo x meegekregen.
Daarnet even naar de kaufland geweest. De voorraad schoonmaak en douche spullen weer aangevuld.
Zometeen maar eens een rondje maken buiten.

We gaan lekker schaatsen kijken dit weekend.

Een goedenavond.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan