Ja in de chat is het drukker. Denk dat veel naar buiten zijn met de zon.
Gp is vanavond John…. 😉 Ja, voetbal.. in Grun kenden ze de regels niet van NAC. Geen trommels in stadion. Moeten ze overal instellen trouwens. Al dat kabaal en die stadionschreeuwer in de Arena ook. Hoe irritant wil je t hebben,maar ja als je zelf geen sfeer kan maken als supporter, wat doe je er dan? Rellen?Moge Albert. Vanmiddag weer MotoGP kijken en jij denk ik naar PSV. Die zullen de achterstand wel weer verkleinen vandaag.
Gister weer mooie beelden gezien van toeschouwers die bekers gooiden en spelers die lekker het publiek liepen uit te dagen. Dat soort zaken verpest het voetbal voor mij en ik concentreer me wel op de motoren vandaag.
Zonta gaat het langzaam aan als beter doen en mag starten vanaf plek 4 dacht ik.
Ja maar als je kijkt naar andere die zijn overgestapt dan breken die ook nog geen potten en de 2 is iets anders dan de 3 en dat heeft ff tijd nodig. Baltus deed het ook 2 jaar slecht maar doet het nu erg leuk.Ja en die Collin had ff in de Moto3 moeten blijven, die bakt er niks van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.