Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja in de chat is het drukker. Denk dat veel naar buiten zijn met de zon.

Moge Albert en Stefan. Volop zon momenteel.

Goedemorgen deze zonnige zondag🙂, zo eerst ff een rondje door het huis alle analoge klokken op de zomertijd zetten......

Moge Corne en Lex.

Hier ook zonnig maar een flinke wind die het fris maakt.

Ben nog niet buiten geweest :DDmaar zo achter de ramen ziet het er lekker uit...

Goedemorgen.

Hier is het grijs buiten.

Moge Marcel en Andre.

:koffie: Mogge
IMG_7747.jpeg

Moge Albert. Vanmiddag weer MotoGP kijken en jij denk ik naar PSV. Die zullen de achterstand wel weer verkleinen vandaag.
Gister weer mooie beelden gezien van toeschouwers die bekers gooiden en spelers die lekker het publiek liepen uit te dagen. Dat soort zaken verpest het voetbal voor mij en ik concentreer me wel op de motoren vandaag.
Zonta gaat het langzaam aan als beter doen en mag starten vanaf plek 4 dacht ik.

Moge Albert. Vanmiddag weer MotoGP kijken en jij denk ik naar PSV. Die zullen de achterstand wel weer verkleinen vandaag.
Gister weer mooie beelden gezien van toeschouwers die bekers gooiden en spelers die lekker het publiek liepen uit te dagen. Dat soort zaken verpest het voetbal voor mij en ik concentreer me wel op de motoren vandaag.
Zonta gaat het langzaam aan als beter doen en mag starten vanaf plek 4 dacht ik.
Gp is vanavond John…. 😉 Ja, voetbal.. in Grun kenden ze de regels niet van NAC. Geen trommels in stadion. Moeten ze overal instellen trouwens. Al dat kabaal en die stadionschreeuwer in de Arena ook. Hoe irritant wil je t hebben,maar ja als je zelf geen sfeer kan maken als supporter, wat doe je er dan? Rellen?

Ja en die Collin had ff in de Moto3 moeten blijven, die bakt er niks van.

Ja en die Collin had ff in de Moto3 moeten blijven, die bakt er niks van.
Ja maar als je kijkt naar andere die zijn overgestapt dan breken die ook nog geen potten en de 2 is iets anders dan de 3 en dat heeft ff tijd nodig. Baltus deed het ook 2 jaar slecht maar doet het nu erg leuk.
De eerste wedstrijd is rond 6 uur inderdaad maar de uitzending begint al eerder. 16.35 op Ziggo dus dan zitten we voor de buis.

Nou harde wind hier en er vliegen dingen door de tuin maar ja daar lig ik niet wakker van.
Dat waait de volgende keer wel terug denk ik altijd maar.

Ik heb een zomertijdlag. En het feit dat ik niet weet of het woord alleen al bestaat maakt het er ook al niet beter op. Misschien moet ik maar een extra dutje doen. Maar ik wil jullie niet beïnvloeden door mijn minder goede humeur. Dus doe ik jullie allemaal een opgewekte groet toekomen! Een fijne dag allemaal.

Middag Ben en ja mn dutje heb ik al gedaan hier.

Nou kijk net op internet en zie dat het er in Eindhoven heel goed uitziet. We gaan ons alvast opmaken voor het begin van de races op Ziggo.

Wat een rust hier dus dan maar op naar de Moto 2.

Nou Albert de eerste klassering in de top 10 heeft Veijer binnen. Zo natte baan doet de spanning geen goed maar ja het hoort erbij.

Moge Stefan. Ik lees een mooie opmerking van trainer Bosz van PSV. Wel begrijpelijk want ja de titel is ver weg en ze proberen toch nog tevreden te zijn.
Op nu.nl staat : Toch vindt Bosz niet dat het seizoen van PSV is mislukt als zijn team de titel niet pakt. "De tweede plek gaat om prestige en om veel geld."

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan