Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou alweer 23 graden hier dus zo tijd voor een siesta. Mn tuinwerk heb ik al heel vroeg gedaan want daar is het te warm voor. Nou overmorgen weer koeler en het weekend weer warmer dus het gaat lekker op en neer.

Middag, lekker genieten van de vrije middag met dit weer. Halve werkweek zit er alweer op voor me.

Middag heren.

https://www.nu.nl/tech/6359446/sche...maakt-verschil-tussen-whatsapp-en-tiktok.html

Bah wat weer een bemoeizucht hier zeg. Laat de ouders dat zelf bepalen. Het is maar een advies maar nog. Je kan je dochter het wel verbieden maar ja dan gaat ze naar school en de vriendinnen zitten wel op social media en jouw kind valt dan buiten de groep omdat die niet mag omdat de ouders de adviezen van de overheid volgen. Tijden veranderen en kids spelen niet veel meet buiten en ik denk ook dat je dat aan de ouders moet overlaten.

Middag heren.

https://www.nu.nl/tech/6359446/sche...maakt-verschil-tussen-whatsapp-en-tiktok.html

Bah wat weer een bemoeizucht hier zeg. Laat de ouders dat zelf bepalen. Het is maar een advies maar nog. Je kan je dochter het wel verbieden maar ja dan gaat ze naar school en de vriendinnen zitten wel op social media en jouw kind valt dan buiten de groep omdat die niet mag omdat de ouders de adviezen van de overheid volgen. Tijden veranderen en kids spelen niet veel meet buiten en ik denk ook dat je dat aan de ouders moet overlaten.
Middag, :koffie: Sja je kunt er van alles van bedenken, betutteling of hoe ie t noemen wil. En er zijn zelfs ook ouders die het zelf aandroegen .

Het is trouwens een advies he:
Het gaat om de richtlijn 'Gezond schermgebruik' die morgen door het demissionaire kabinet wordt gepresenteerd, bevestigen Haagse bronnen na berichtgeving RTL nieuws. De leeftijden komen niet in een wet, maar in een richtlijn. Het gaat dus om een advies.

Ouders en wetenschappers riepen het demissionaire kabinet de afgelopen tijd al op om het gebruik van smartphone en sociale media onder kinderen en jongeren aan banden te leggen. Een Kamermeerderheid steunde vorige week een plan van D66 om smartphones op middelbare scholen te weren.

Maar wees eerlijk, hier thuis gebeurt het ook, en denk bij velen met opgroeiende tieners en ouder. Reken bij mezelf/jezelf uit. Hoeveel tijd per dag zit je gemiddeld op een scherm te kijken? Goede gesprekken 1 op 1 of in een groep zijn er nog amper, op het werk in de pauzes evenmin.
Ja, nu komen jullie zeker met de Chat aandragen, maar dat is dus ook schermtijd. 🙂

Middag heren.

Dat advies is verre van realistisch. Ik vraag me af onder welke steen de onderzoekers en he demissionaire kabinet leven. Ik stoorde me er ook aan. Ik snap dat het werk door moet gaan maar tjonge jonge. De wereld staat in brand en dan met zo'n flutadvies komen?
Op de radio werd dit ook aangekondigd tijdens het journaal, tussen het nieuws over Israel/Iran/Gaza in. "Zum Kotsen" vond ik ik het. Slechte timing.

Gezond schermgebruik
Ach mensen op kantoor zitten ook vaak uren op een scherm te loeren dus dat is ook slecht.

Ja, nu komen jullie zeker met de Chat aandragen, maar dat is dus ook schermtijd
Helemaal juist maar dat is goed voor de algemene ontwikkeling en de sociale contacten :pp

Ik ben het wel met Nicole eens want ze betuttelen overal op tegenwoordig en de belangrijke zaken blijven liggen.

Ach mensen op kantoor zitten ook vaak uren op een scherm te loeren dus dat is ook slecht.

Helemaal juist maar dat is goed voor de algemene ontwikkeling en de sociale contacten :pp

Ik ben het wel met Nicole eens want ze betuttelen overal op tegenwoordig en de belangrijke zaken blijven liggen.
Ja, verdraai het maar weer zo dat je zelf tevreden bent…..:sorry:

Ik vindt het ook een raar advies of besluit. Maar er zal vast wel een gedachte achter zitten.

Om maar eens een ander onderwerp aan te snijden. De honden vervelen zich hier te pletter met dit weer en we gaan hier in het zuiden nog héél erg veel, héél warme dagen krijgen de komende 2 weken.

Ik ga me ook koest houden omdat ik niet van plan ben in de herrie van een mobiele airco wil gaan zitten.

Heb je je al schrap gezet @biljoenblik ?

Om maar eens een ander onderwerp aan te snijden. De honden vervelen zich hier te pletter met dit weer en we gaan hier in het zuiden nog héél erg veel, héél warme dagen krijgen de komende 2 weken.

Ik ga me ook koest houden omdat ik niet van plan ben in de herrie van een mobiele airco wil gaan zitten.

koop de honden een tablet om zich mee bezig te houden

Ik vond het afgelopen zaterdag en zondag verschrikkelijk buiten. Wat een plakweer.

Maar ik ben goed voorzien. Op het werk hebben ze de koelmachine ook weer opgestart, dus ‘s ochtends is het lekker fris met 17 graden, en aan het einde van de dag is het 22 graden.

Hier thuis staan er 2 koelmachines op het dak van bij elkaar 10kw, dus ik kan een iglo in de huiskamer bouwen.

Hier is het 22 graden binnen als de koeling aan staat. Maar toen ik thuis kwam was het 25 graden. Nu is het weer lekker 22 graden met 50% RV.

Moge Stefan. Nou zondag extreem warm zie ik en daarna 2 weken 25 graden dus dat is te warm en van mij mag de herfst zn intrede al doen hoor.

Moi. Dat jij nog geen airco aanschaft. Altijd lekker je eigen iglootje. 😉
Moge Albert en ja die dingen zijn prijzig en dan moeten we ook nog voor de slaapkamer hebben want daar is het nog warmer.
Nou ja na zondag gaan we naar 25 graden en dan is het net te doen. Ik ga gewoon het weekend in mn blote kont lopen denk ik :DD :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan