Middag,Middag heren.
https://www.nu.nl/tech/6359446/sche...maakt-verschil-tussen-whatsapp-en-tiktok.html
Bah wat weer een bemoeizucht hier zeg. Laat de ouders dat zelf bepalen. Het is maar een advies maar nog. Je kan je dochter het wel verbieden maar ja dan gaat ze naar school en de vriendinnen zitten wel op social media en jouw kind valt dan buiten de groep omdat die niet mag omdat de ouders de adviezen van de overheid volgen. Tijden veranderen en kids spelen niet veel meet buiten en ik denk ook dat je dat aan de ouders moet overlaten.
Dat advies is verre van realistisch. Ik vraag me af onder welke steen de onderzoekers en he demissionaire kabinet leven. Ik stoorde me er ook aan. Ik snap dat het werk door moet gaan maar tjonge jonge. De wereld staat in brand en dan met zo'n flutadvies komen?Middag heren.
https://www.nu.nl/tech/6359446/sche...maakt-verschil-tussen-whatsapp-en-tiktok.html
Bah wat weer een bemoeizucht hier zeg. Laat de ouders dat zelf bepalen. Het is maar een advies maar nog. Je kan je dochter het wel verbieden maar ja dan gaat ze naar school en de vriendinnen zitten wel op social media en jouw kind valt dan buiten de groep omdat die niet mag omdat de ouders de adviezen van de overheid volgen. Tijden veranderen en kids spelen niet veel meet buiten en ik denk ook dat je dat aan de ouders moet overlaten.
Ach mensen op kantoor zitten ook vaak uren op een scherm te loeren dus dat is ook slecht.Gezond schermgebruik
Helemaal juist maar dat is goed voor de algemene ontwikkeling en de sociale contactenJa, nu komen jullie zeker met de Chat aandragen, maar dat is dus ook schermtijd
Ja, verdraai het maar weer zo dat je zelf tevreden bent…..Ach mensen op kantoor zitten ook vaak uren op een scherm te loeren dus dat is ook slecht.
Helemaal juist maar dat is goed voor de algemene ontwikkeling en de sociale contacten
Ik ben het wel met Nicole eens want ze betuttelen overal op tegenwoordig en de belangrijke zaken blijven liggen.
Volgens mij denken politici vaak niet goed na of in elk geval onvoldoendeIk vindt het ook een raar advies of besluit. Maar er zal vast wel een gedachte achter zitten.
Politici worden aangesteld om te praten en onzinnige dingen te verkopen aan t volk, niet om fatsoenlijk na te denken of iets zinnigs te zeggenVolgens mij denken politici vaak niet goed na of in elk geval onvoldoende![]()
dan moesten ik en John allang prmier geweest zijn .Goedenavond
Politici worden aangesteld om te praten en onzinnige dingen te verkopen aan t volk, niet om fatsoenlijk na te denken of iets zinnigs te zeggen![]()
koop de honden een tablet om zich mee bezig te houdenOm maar eens een ander onderwerp aan te snijden. De honden vervelen zich hier te pletter met dit weer en we gaan hier in het zuiden nog héél erg veel, héél warme dagen krijgen de komende 2 weken.
Ik ga me ook koest houden omdat ik niet van plan ben in de herrie van een mobiele airco wil gaan zitten.
Heb je je al schrap gezet @biljoenblik ?
Klopt en JW wordt dan vice premierdan moesten ik en John allang prmier geweest zijn .
Ik vond het afgelopen zaterdag en zondag verschrikkelijk buiten. Wat een plakweer.Om maar eens een ander onderwerp aan te snijden. De honden vervelen zich hier te pletter met dit weer en we gaan hier in het zuiden nog héél erg veel, héél warme dagen krijgen de komende 2 weken.
Ik ga me ook koest houden omdat ik niet van plan ben in de herrie van een mobiele airco wil gaan zitten.
Heb je je al schrap gezet @biljoenblik ?
Er is al een eerste aanvraag van iemand uit grunn die bij jou wil komen wonen .Hier is het 22 graden binnen als de koeling aan staat.
Dankjewel John, dat wordt zweten....Moge JW en sterkte met dit warme weer en je zaagklus.
Moi. Dat jij nog geen airco aanschaft. Altijd lekker je eigen iglootje. 😉Moge Stefan. Nou zondag extreem warm zie ik en daarna 2 weken 25 graden dus dat is te warm en van mij mag de herfst zn intrede al doen hoor.
Moge Albert en ja die dingen zijn prijzig en dan moeten we ook nog voor de slaapkamer hebben want daar is het nog warmer.Moi. Dat jij nog geen airco aanschaft. Altijd lekker je eigen iglootje. 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.