Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge. Bakkie thee en dan richting de zaag.

Morge.
Mogguh. Ben maar op gaan zitten. Mijn verkoudheid komt los en ik blijf maar hoesten als ik lig. Dus nu lekker met een plaid rechtop op de bank. Veeeel beter.😊
Beterschap!

kreeg een SMS dat mijn zoon of dochter was overgestapt van provider en er werdt gevraagt (hoi mam) een WhatsApp te sturen en dat oude nummer weggooien.
Die kwam hier ook binnen, begon wel met 'hoi pap'. 🤔

Die kwam hier ook binnen, begon wel met 'hoi pap'
Zover ik weet zijn jij en Andre niet mn ouders dus ik snap die hele sms dan ook niet hoor:juggle::juggle:
Maar ja wie weet heb ik met mn duffe kop ze per ongeluk aan jullie gestuurd:DD:DD:pp

goeiemiddag allemaal

Goeiesmiddags. Zit te googlen op allerlei vissen en zie door de cichliden de zalmen niet meer! Pfffff je wordt er zo hebberig van!🤣

Goeieavond allemaal

Goeienavond!

Avond! Een eerste poging gedaan om alg handmatig te verwijderen na de vakantie.. nu lekker languit op de bank

Avond, vanmiddag nog even in de warmte tussen de vlinders en tropische planten gezeten.

Avond, vanmiddag nog even in de warmte tussen de vlinders en tropische planten gezeten.
Avond Thea en zat je binnen met de cv aan want ook met wat zon vond ik het niet warm hoor :DD :DD
Of was je op bezoek in de dierentuin?

Mogge, zo weer een paar uur aan t werk tot half 3, en dan kan IK zeggen dat MIJN weekend weer is begonnen.
En dan ga ik verder met leuke plannen bedenken en uitwerken. Change is gonna come. 😉

Moge Michael en Albert.

Goeiesmorges! Weer een nacht op de bank zitten hoesten. Het wordt gelukkig wel wat minder. Misschien kan ik vannacht eens in mijn bed slapen.

Moge Henny en troost je met de gedachte dat het over is voordat je een oude kerel bent ;))

Morgen @Henny het heerst tegenwoordig. Anderen, ik hoesten ook, het is de tijd van het jaar.

Gelukkig krijg je van hoesten geen sms-ende Kids zoals ik. :deal::juggle:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan