Zal mn collega s vragen om dat uit te zoekenTegenwoordig weet ik niet meer wat ik moet geloven. Jessica blijkt ook John te heten🤪

Zal mn collega s vragen om dat uit te zoekenTegenwoordig weet ik niet meer wat ik moet geloven. Jessica blijkt ook John te heten🤪

Beterschap!Mogguh. Ben maar op gaan zitten. Mijn verkoudheid komt los en ik blijf maar hoesten als ik lig. Dus nu lekker met een plaid rechtop op de bank. Veeeel beter.😊
Die kwam hier ook binnen, begon wel met 'hoi pap'. 🤔kreeg een SMS dat mijn zoon of dochter was overgestapt van provider en er werdt gevraagt (hoi mam) een WhatsApp te sturen en dat oude nummer weggooien.
Zover ik weet zijn jij en Andre niet mn ouders dus ik snap die hele sms dan ook niet hoorDie kwam hier ook binnen, begon wel met 'hoi pap'

Avond Thea en zat je binnen met de cv aan want ook met wat zon vond ik het niet warm hoorAvond, vanmiddag nog even in de warmte tussen de vlinders en tropische planten gezeten.
Dat dus. Heb hier (helaas) geen privekas met vlinders en planten.Of was je op bezoek in de dierentuin?
Ja dat is om de hoek dus daar ben je zo natuurlijk.Dat dus. Heb hier (helaas) geen privekas met vlinders en planten.
Idd. En heb abonnement dus je kan er even naartoe.Ja dat is om de hoek dus daar ben je zo natuurlijk.

Die kreeg ik afgelopen week ook en we hebben (helaas) geen kinderen. Tuig!Morgen @Henny het heerst tegenwoordig. Anderen, ik hoesten ook, het is de tijd van het jaar.
Gelukkig krijg je van hoesten geen sms-ende Kids zoals ik.![]()
Ik heb wel kids maar heb geen sms gehad😢😢Die kreeg ik afgelopen week ook en we hebben (helaas) geen kinderen. Tuig!
Je moet ook hoesten John anders dan werkt het niet.Ik heb wel kids maar heb geen sms gehad😢😢

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.