Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond John en de rest.

Goedenavond allemaal

Hier weer een lamp onder keukenkastje geplakt. Die mis je toch wel als ie er niet is. Schakelaar zit nu wel aan andere kant dus zal eerste tijd heel vaak misgrijpen.
Dus al het gezwoeg voor niks geweest?

Hallo daar aan de andere kant van mn scherm

Hallo Albert en ik kijk achter mn scherm maar ik zie je niet hoor:juggle::juggle:

Dus al het gezwoeg voor niks geweest?
Jawel hoor. Oude armatuur was kapot. Had er een ledlamp in gedaan maar blijkbaar kan dat niet.......
Nu dus een nieuwe lamp.

Jawel hoor. Oude armatuur was kapot. Had er een ledlamp in gedaan maar blijkbaar kan dat niet.......
Nu dus een nieuwe lamp.
Volgende keer wil ik je wel komen helpen hoor :DD :DD

Goeienavond samen. Heel de dag aan het aquarium bezig geweest. Alle vissen verkocht met een deel van de planten. Bak helemaal leeg.
Morgen heel de dag naar familie en maandag weer opbouwen. Filters bleven draaien op een grote cementkuip. Zuinig op mijn baccies.

Onderweg om wat vissen op te halen 😃

Mogguh! Zit al weer op mijn bank.😢Het zal wel over gaan voordat ik een jongetje ben toch?

Moge Henny en ja dat komt helemaal goed hoor.

Middag vanuit een regenachtig Grunn.

goeiemiddag allemaal, voor mij weer tijd om flink te gaan zweten.

Boodschappen gedaan, rondje in de minimotregen gewandeld en nu zo met het eten bezig: spinazie à la bloop met mini aardappelkroketjes en kipburger.

Goedesmiddags. Weer heerlijk thuis in Limburg na een dag Rotterdam en HI Ambacht.😊

Middag, broodje happen en voetbalwedstrijd kijken zo.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan