Om de zinnen te verzetten ga ik vandaag proberen een soort hillstreambakje te maken van een 80x30x25 die ik op de kop heb getikt. Daar gaan mijn waaierhandjes dan in wonen met de 5 chinese danio’s die ik gered heb.
Ja het is al te merken dat de dagen weer lengen.😊Ik merk het altijd aan de kippen, ik moet ze al weer flink later opsluiten.Wandelingetje gedaan, klein beetje miezertje op het eind. Gelijk de tijdschakelaars van de terrasverlichting een paar uur verzet, savonds uur later aan en smorgens uurtje eerder uit.
Gecondoleerd Henny.Mijn “grote zus” is gisteravond overleden. Het bleek geen hersenschudding maar uitzaaiingen in haar hoofd.😢
Dank je NicoleGecondoleerd Henny.
Kun je ze geen horloge geven zodat ze weten wanneer ze op stok moeten?Ja het is al te merken dat de dagen weer lengen.😊Ik merk het altijd aan de kippen, ik moet ze al weer flink later opsluiten.
Ze hebben een ingebouwd horloge.😊Kun je ze geen horloge geven zodat ze weten wanneer ze op stok moeten?
Sommige mensen moeten op vrijdag werkenWelterusten? Nee joh, nog te vroeg hoor…

Heel veel sterkte gewenst.Mijn “grote zus” is gisteravond overleden. Het bleek geen hersenschudding maar uitzaaiingen in haar hoofd.😢
En maar wat Olympische Spelen kijken, weinig in de planning verder. De mist wil ook nog niet echt opdoeken hier.Ja ik heb eigenlijk alleen wat met schaatsen dus moet maar tot 4 uur geduld hebben.En maar wat Olympische Spelen kijken, weinig in de planning verder. De mist wil ook nog niet echt opdoeken hier.
Skieën en ijshockey is ook nog wel om aan te zien. Maar kijk niet veel via NPO want die kletsen me veel te veel. Is met meer toernooien zo, ze vinden zichzelf veel te belangrijk.Ja ik heb eigenlijk alleen wat met schaatsen dus moet maar tot 4 uur geduld hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.