Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Om de zinnen te verzetten ga ik vandaag proberen een soort hillstreambakje te maken van een 80x30x25 die ik op de kop heb getikt. Daar gaan mijn waaierhandjes dan in wonen met de 5 chinese danio’s die ik gered heb.

Wandelingetje gedaan, klein beetje miezertje op het eind. Gelijk de tijdschakelaars van de terrasverlichting een paar uur verzet, savonds uur later aan en smorgens uurtje eerder uit.

Ik zeg alvast middag allemaal.

Wandelingetje gedaan, klein beetje miezertje op het eind. Gelijk de tijdschakelaars van de terrasverlichting een paar uur verzet, savonds uur later aan en smorgens uurtje eerder uit.
Ja het is al te merken dat de dagen weer lengen.😊Ik merk het altijd aan de kippen, ik moet ze al weer flink later opsluiten.

Ja het is al te merken dat de dagen weer lengen.😊Ik merk het altijd aan de kippen, ik moet ze al weer flink later opsluiten.
Kun je ze geen horloge geven zodat ze weten wanneer ze op stok moeten?

Kopje koffie hier. En heerlijk radio 2 op met 80s muziek, komende week alleen maar die herinneringen aan goede muziek uit die tijd dat ik tussen 20-30 jr was.

Goeienavond allemaal.

Goedemorgen, mistige wereld aan de andere kant van het raam hier.

Mogguh Albert, hier een dun zonnetje.

Moge allemaal. verversingen en boodschappen zijn klaar.
Eindelijk geen vorst meer en de komende 14 dagen overdag boven nul en slechts 22 nachten lichte vorst en een temp van 2-6 graden dus prima weer.

Goedemorgen morgen,
Laatste weekend voordat we weer naar Oostenrijk vertrekken dus dalijk de auto even wassen en vast klaarmaken.
Er ligt nog steeds veel sneeuw en er staat nog meer op de voorspellingen.
Screenshot_20260207_091741_Samsung Internet.jpg

Laatst bewerkt:
:koffie: En maar wat Olympische Spelen kijken, weinig in de planning verder. De mist wil ook nog niet echt opdoeken hier.

:koffie: En maar wat Olympische Spelen kijken, weinig in de planning verder. De mist wil ook nog niet echt opdoeken hier.
Ja ik heb eigenlijk alleen wat met schaatsen dus moet maar tot 4 uur geduld hebben.

Ja ik heb eigenlijk alleen wat met schaatsen dus moet maar tot 4 uur geduld hebben.
Skieën en ijshockey is ook nog wel om aan te zien. Maar kijk niet veel via NPO want die kletsen me veel te veel. Is met meer toernooien zo, ze vinden zichzelf veel te belangrijk.

Morge. Het ene wit wordt hier ingewisseld voor het andere wit :DD (sneeuw voor mist)

Goeiesmiddags. Lekker bezig geweest aan de voorbereidingen van het hillstreambakje. Nu eerst een bammetje.

Middag, de zon is er nu lekker bij hier. Tijd voor een wandeling dacht ik maar… als ik de vrouw kan overhalen om haar breiwerk aan de kant te leggen.. 😆

Middag beide en hier nog dichte mist.

Avond allemaal en wat slecht van de Oranje dames op de 3km.
Ze hoopten op een oranje podium maar er staat niet een op het podium dus daar gaan de eerste 3 medailles💩

Heel jammer, maar geweldig voor de jarige Francesca Lolobridgida.
Goeienavond alvast.

Avond, tja, de Nederlanders zijn er van tevoren altijd zo zeker van dat ze een medaille halen. Maar dat is tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend. Geef de heren ook weinig kans.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan