Goedenmorgen en ik ben terug


en als ik voor een achtergtrondwand ga, wordt dit hem.

e5d0a234e39d985cd40721e06d480309ce82f961.jpg


Alleen neem ik dan een beige ondergrond. met twee stukjes kienhout op de bodem als decoratie. Ben ik klaar. Mn visbestand zal dan wel aangepast moeten worden, so be it
 
Volgens mij wilde je ergens in september/october de bak aanschaffen dus je kan nog een paar keer switchen Rudo:D:D;)
 
Pcies, maar je hebt hele mooie spullen te koop overal, echt wel, maar ik hou het toch liever simpel, das al moeilijk genoeg
 
ik ga nu voor zo een aquascape poster met daglicht naabootsing, lijkt alsof je een wolkenhemel hebt. Dan ogen de planten en de rest van de bak mooier vind ik persoonlijk. zoiets als dit.

golden-spiral.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig dit! Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :D
 
Het wordt toch dat 54 liter Aqatlantis bakje met LED verlichting dat ik voor 60 euro op zn kop kan tikken. Zwart folie op de achterwand, een mooi stuk spiderwood en een dragonstone. Wat javamos, Valisneria spiraljs, Zwart aquariumzand van de Hornbach. Volgens mij hebben jullie dit vaker op het forum gelezen. Nou, daar kan ik kort over zijn, Das helemaal waar. Enneh, mocht het aquarianen mij over anderhalf jaar nog steeds bevallen, dan is een grotere bak zo gekocht. Voorlopig even roeien met de riemen die ik heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan ben ik dus voor onder de honderd euro klaar met mn hardware en hardscape. Heb ik wat leuks om naar te kijken, Prima
 
Jajoh, en ik ken mezelf, als het tegenzit krijg ik er de balen van, en als ik er dan heel veel aan heb uitgegeven helemaal. Dan loop ik weer vast.
 
Toch wel handig, dat internet. Ik ken mn spulletjes gewoon bestellen zoals ik ze wil hebben. Jaren terug rende ik naar een aquarium winkel, die verkochten, niet wat ik wilde, en in mn haast liet ik me dan weer omlullen en kwam ik met hele andere spullen thuis dan die ik in mijn eigenlijke plan voor ogen had. Volgende week gaat mn eerste bestelling de deur uit. Dit keer dus geen veelkleurige grindbodem, maar zoals ik hem wil.
 
Anders ik wel John, Haha, maar ik denk dat het me dit keer wel gaat lukken. Enneh, ik laat me niet meer afschepen met bagger die ik eigenlijk niet in mijn aquarium wil. En ik wil voor ik begin ook zeker weten dat ik alle spullen die ik nodig heb in huis heb. En dat ik eigenlijk nog geeneens zo gek veel. Ik denk dat ik mijn bak in september al kan opstarten.
 
oeps, ik ook met mn grote mond, laat tegen iemand in het buurthuis wat los over dat ik een aquarium wil gaan opzetten thuis, nou, dat willen ze daar ook wel. wordt een bewonersinitiatief., had ik mn mond maar gehouden haha.
 
ja, das alvast geregeld. haha. mss hoef ik thuis dan geen aquarium meer en kan ik groter. Dat kost het me niente. ja, een beetje moeite
 
Nou, in het buurthuis zet ik die 102 literbak neer. Ik heb een budget van vijfhonderd euro, dus een leuke gezelschapsbak met plantjes moet kunnen.
 
Daar kun je best veel mee doen lijkt mij. Je krijgt het nog druk maar je kan zo wel mooi even "oefenen";)
 
Voor het buurthuis heb ik een idee maar dan heb ik meer poen nodig, maar als ik mijn idee dinsdag ga opperren denk ik dattik de mensen wel meekrijg hoor. Ik zal een 400 literbak moeten hebben. Het zal een koudwaterbak worden. Met 5 baarsen erin. Ik woon in stadsdeel Nieuw West, voorheen de Baarsjes , Ik denk dat ik die gasten dus zo omgeluld heb, helemaal tegen het einde van het jaar, als de subsidiepotjes leeggemaakt moeten worden. Eerst rustig mn eigen aquarium opstarten.
 
Ik zou me eerst eens goed inlezen over baarzen, als je de Perca fluviatilis daarmee bedoeld.:deal:
 
Ik zou me eerst eens goed inlezen over baarzen, als je de Perca fluviatilis daarmee bedoeld.:deal:
Die bedoelde ik idd. Maar voor een één meter 50 bak worden ze te groot. Veelstegroot. Ik heb er wel eens ééntje aan mn hengel gehad., dus dat weet ik.
 
Maar ja. Deze is ook leuk
Mikrogeophagus-ramirezi-man.jpg

Het Antennebaarsje Maar dat is een chicklide
 
Ik denk dattik in het buurthbuis wel voor een nano tank ga. Ook met één moloie Betta. Ik ben nogal gecharmeerd van die visjes. Ik vind ze mooi en een veertig liter tank kunnen we een mooi plekje op de bar geven.
 
Nah, vissen doe ik niet meer maar ja. Maar wat betreft dat buurthuis, Ze zitten niet te wachten op een grote bak, het moet een klein bakje zijn, makkelijk te verplaatsen, dus ik ga maar voor een nano bak van 40 liter. Ze willen toch maar één visje, en ik doe dat liever inplaats dat er een goudvissekom komt te staan.
 
Nou dat is heel iets anders dan die grote bak zeg. Het zal meer voor de sfeer zijn denk ik en ook een nano kun je leuk inrichten. Misschien is een 60cm iets want daar kun je net iets meer mee.
 

Terug
Bovenaan