M
Mascha&Ivo
Guest
Goldie83 zei:

Goldie83 zei:
Cidaan zei:In het filmpje:
De socolofi heeft inderdaad een poepdraadje hangen. Hij toont ook al territoriaal gedrag en baltst er al flink op los.
De gehavende aanblik, gescheurde en kapotte vinnen bij saulosi- mannetje, komt door vechten waarbij hij waarschijnlijk de zwakste is.
Kijk naar de ritme van het ademhalen zodat je later direct kan zien of ze te vlug ademhalen. Dat doen ze als er niet genoeg zuurstof aanwezig is.
PS - Haha, vergeet te zeggen.... HARDSTIKKE LEUK!
Goldie83 zei:Nee Bertus heb geen zuurstofpompje.... maar mijn filterpomp kan ik wat harder zetten om wat bubbels te cree�ren.... zuurstofpomp is niet noodzakelijk heb ik begrepen.
Bedankt Sjeff!
Goldie83 zei:Dus dat schuren.... is baltsen??
Maak me nu meer zorgen om het saulosi mannetje.... ik zie de gestreepte vis namelijk nergens maar ik zie nu wel een geheel kleurloze zonder strepen..... heb net de vinnen vergeleken en een klein zwart plekje en het lijkt dezelfde vis......
![]()
Ziet er niet best uit.....
Ik krijg hier helemaal de kriebels van, nu zwemt er een groepje op en neer langs het raam..... pfff misschien gewoon stress?? Heb ik nu ook last van!! Ben als de dood dat ik morgen de kamer in stap en er 30 vissen op hun rugje drijven.....
De waterwaardes zullen toch niet zo snel veranderd zijn?? Moet ik toch weer een deel verversen?
Mascha&Ivo zei:seriouslyfish zegt daarover: They (slaat op de mannen) may also develop more black pigmentation in the fins although this is an inconclusive method of sexing.
~ Ivo
Seabait zei:Schitterend Renate!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.