De serie Yankee is ook wel leuk om te kijken.
Eens! Dan vind je misschien de IT-crowd (netflix) ook wel leuk!Wie videoland heeft. En van droge humor houdt. Dan kan je The Office U.S. kijken.
Geweldige serie
Ja! Inderdaad heel erg aan te raden!Niet van Netflix maar wel erg goed. Chernobyl
Absoluut mee eens, vond het echt dat gevoel van de USSR weergeven en wat politiek fear management teweeg kan brengen.Niet van Netflix maar wel erg goed. Chernobyl, oorspronkelijk van HBO maar op dvd besteld voor de lockdown. Wilde ik al lang zien. Ben nog niet klaar maar erg indrukwekkend.
Ja maar dan zou die eigenlijk Wuhan moeten heten he 😅 . Moest er overigens wel aan denken na het zien van deze serie. Een kernreactie van leugens (in ieder geval van toepassing de serie).Absoluut mee eens, vond het echt dat gevoel van de USSR weergeven en wat politiek fear management teweeg kan brengen.
Ik verwacht in de toekomst een film die Covid heet en dezelfde strekking heeft
Het is volgens mij geen Netflix serie maar dan kijk je vast ook graag graag de serie Piet Piraat 😉Net zitten kijken naar de eerste aflevering van The Pirate Kingdom, een deels gedramatiseerde documentaireserie met Derek Jacobi als verteller. Mooi voor de liefhebbers van piratengeschiedenis!
Ja zag ik ook en die gaan we daarna kijken.Op prime: the wheel of time
Nou het heeft er wel heel erg veel van weg hoor.Isndat anders dan the walking dead?
Op prime: the wheel of time
Als groot liefhebber van de boeken staat deze hoog op mijn kijklijstje, daar ga ik in het nieuwe jaar maar eens even werk van maken 🙂Ja zag ik ook en die gaan we daarna kijken.
Dan gaan we die nu maar kijken aangezien de andere serie voorbij is.The girl from Oslo is wel goed.
Is een soort fauda achtig. Geloof dat jij dat niet ziet zitten?Dan gaan we die nu maar kijken aangezien de andere serie voorbij is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.