Het Grote (Netflix) Serie Topic!


Ik ben geen TVkijker, helemaal niet, toch overstag gegaan om een abonnementje op Netflix te nemen. Gewoon eens uitproberen.
Wat een aanbod!

Ik zal hier zeker nog eens terugkomen voor wat inspiratie.

Momenteel kijk ik naar 'The Crown'. Het verhaal gaat mij te traag. Wat dat betreft geef ik de voorkeur aan een boek, maar de decors vind ik wel prachtig. Al met al zal ik deel 1 wel helemaal kijken. En omdat deel 2 binnenkort uitkomt, dat er ook nog maar achteraan ;-)

Maar binge watchen, dat zie ik mezelf nog niet doen. 1 afleveringetje per dag is meer dan zat. Heb ook geen tijd voor langer. Lees: mijn prioriteiten liggen elders.
 
Bodies, een vreemd verhaal in een serie, heb ik net gekeken. Zelf hou ik van series, vaak Scandinavische series, Britse series. Of soms zelfs Frans. Zelden Amerikaans, ik hou niet van filmlijnen waar een held de wereld met onzinnig geweld redt. Maar er zijn uitzonderingen, ook daar. Fargo bijvoorbeeld, met name dan het eerste seizoen. Harlan Cobon een schrijver uit Amerika schreef ook mooie thrillers waar prachtige series uit kwamen. Thriller series, waarbij goed bij nagedacht kan worden, ik vind ze prachtig.
 
Ik ben momenteel The Rookie aan het bingen. Series van Nathan Filliion kijken altijd makkelijk weg. Paar jaar geleden ook castle gekeken. Ook zo goed.
 
Ik heb altijd met genoegen gekeken naar o.a. vikings, superstore, young sheldon, the big bang theori, workaholics en eerdaags weer de slimste mens🤗🤔
 
Leuk onderwerp! Ik ben zelf fan van Star Trek, Grey's Anatomy, Vikings, The Crown, ik hou niet van thrillers, meer van science fiction en historische dingen eigenlijk.
 

Terug
Bovenaan