Lupin is ook een leuke serie.
Zo lees ik graag thrillers van Scandinavische schrijvers. Als ik Netflix niet op zeg, zal dit zeker iets zijn wat ik als serie wil bekijken.vaak Scandinavische series
Yes, gelezen!Harlan Cobon een schrijver uit Amerika schreef ook mooie thrillers
🥰Thriller series, waarbij goed bij nagedacht kan worden, ik vind ze prachtig.
Die kijken wij ook en moet zeggen ik ben positief verrastJe moet er van houden maar Maxima is nog wel grappig om te zien.
Ja ik ook en vaak ben ik niet zo van soort nederlandse series maar deze is wel leuk om te zien.Die kijken wij ook en moet zeggen ik ben positief verrast
Tja nu hoef ik niet meer te kijken na je hele verhaalIk heb toevallig deze week de serie High Potential gezien. In eerste instantie dacht ik aan de cleaninglady, maar in dit geval helpt ze de politie ipv de bad guys.
Seizoen 1 is maar 7 afleveringen onderweg. Gaat in januari weer verder. Totaal 13 afleveringen in de planning.
Morgan is een alleenstaande moeder die werkt als schoonmaakster op het politiebureau. Tijdens een van haar diensten herschikt ze bewijsmateriaal en helpt ze een ogenschijnlijk onoplosbare zaak op te lossen door haar uitzonderlijke geest. Dit leidt tot een ongewone en onstuitbare samenwerking met een doorgewinterde rechercheur die volgens het boekje werkt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.