Het Grote (Netflix) Serie Topic!


Ik kijk zelf nu de serie Supernatural. De dvd box afgelopen maandag binnen gehad. 82 dvd's min 4 afl per dvd 15 seizoenen 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: Thdo
Volgens mij duurt een aflevering niet zo heel lang hoor. Goed half uur:

Morgen kijken we de rest even af.
 
Nu we hadden van Fauda al 1,5 seizoen gezien dus nu eerst de rest maar dan. Videoland hebben we net opgezegd en weer Netflix genomen en we hebben Prime video nog.
 
Als je van the walking dead en een klein beetje overdrevenheid houdt dan is de serie: all of us are dead, echt leuk! Koreaanse serie, voor ons was het even wennen aan het Koreaanse en de lichtelijke overdrevenheid maar verder echt leuk!
 
Als je van the walking dead en een klein beetje overdrevenheid houdt dan is de serie: all of us are dead, echt leuk! Koreaanse serie, voor ons was het even wennen aan het Koreaanse en de lichtelijke overdrevenheid maar verder echt leuk!
Ja ik vond het te overdreven en dus niet leuk maar goed smaken verschillen;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Thdo
Ja ik vond het te overdreven en dus niet leuk maar goed smaken verschillen;)
Haha ja het is inderdaad erg overdreven maar minder als dat ik in andere Koreaanse series heb gezien!
Wij vonden het beter als squid game.
 
The bridge (bron)
De ridder
Undercover
13 geboden
Stranger things
Kastanje manden
 
Zonder echt een lijstje te maken:
Wij kunnen genieten van de Schandinavische trillers!
Ze worden hier trouwens opvallend weinig genoemd?


Mijn man en ik zijn gek op Scandinavische series
Vooral de detective moord oplossende
 
Ja ze gooien je er dood mee en sommige zijn wel leuk maar de taal vindt ik minder prettig.
 
Van de week de film Snowpiercer gezien maar de serie is veeeeeeeeeeeeeeel beter vond ik.

Verder nog leden met leuke tips?
 
Van de week de film Snowpiercer gezien maar de serie is veeeeeeeeeeeeeeel beter vond ik.

Verder nog leden met leuke tips?
Nooit geweten dat er een serie was! Best een apparte film! Best spannend als ik me zo herinner. Ik vind films met Leonardo DiCaprio leuk, blood diamond en django unchained zijn wel echt leuke films.

Voor films moet ik echt de rust en aandacht hebben. Voor ik het weet ben ik weer met iets anders bezig namelijk. Ik zet wel eens een youtube filmpje op me tv aan en 5 seconden later pak ik me telefoon om.. je raad het al, te youtuben 😆 (ja dan kijk ik 2 dingen tegelijk)
 
Op Videoland de film Kees vliegt uit is erg leuk. Gaat over een zwaar autistische man die opzich zelf gaat wonen en is een vervolg op de serie van voorheen.
 
Geen één van netflix ofzo, dat hebben we niet:
Grey's anatomy: blijft een topper bij mij
The Rookie: luchtig, leuk en toch ook wel spannend (Rookie Feds spin off ervan en vind ik niets)
The I-crowd: Engelse humor op zijn best (En ik ben niet makkelijk blij te maken met het genre 'humor')
Grimm (geen idee of die nog ergens loopt)
Prodigal son: behoorlijk spannend, genre : thriller
Verder heb ik even geen inspiratie meer.
 
Kan er overheen gelezen hebben. Maar ik mis tussen de vele series (Netflix) wel echt Gomorra en Black Mirror. Love Death and Robots is ook de moeite waard.
 
Na het zien van "Narcos, Peaky Blinders, Sherlock", stelden mijn vrienden mij voor om naar Lupin te kijken. Ik denk dat Lupin Seizoen 3 op 5 oktober op Netflix komt. Kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is om eerste 2 te kijken?
 

Terug
Bovenaan