Ja dat wel, maar you never knowMini assassins dus 😀
Maar ik vind het opeten van een één dag oude vis toch wel iets anders dan een volwassen vis.
Kan nog wel wat ongewervelden sturen, goed voor de tantjes 😀Wacht maar tot ik honger krijg....
Kan nog wel wat ongewervelden sturen, goed voor de tantjes 😀
Die Kees treft het toch maar dat zijn baasje het voer doorschuiftNee die worden allemaal al geclaimd door de (toekomstige) kees de kogel 😀
Die verdiend ook een goede nachtrustniemand heeft er last van ik lig alleen in bed (met de kat).
vertel hem als ie me om 4u vannacht wakker maakt omdat ie perse naar buiten wil.Die verdiend ook een goede nachtrust
Komt door dat gesnurk natuurlijk 😉😀vertel hem als ie me om 4u vannacht wakker maakt omdat ie perse naar buiten wil.
Stiekem droomt ie toch van wat plantjes.Viel bijna van de bank 😉😀
Wordt ie stiekem denk ik wel blij van.Mijn toekomstige snoeiafval steek ik wel eens in zijn bak.
Nu is TS nog raadlozer.
Viel bijna van de bank 😉😀
Stiekem droomt ie toch van wat plantjes.
Mijn toekomstige snoeiafval steek ik wel eens in zijn bak.
Wordt ie stiekem denk ik wel blij van.
In de stelling wellicht wel zometeen bij kees de kogel
Ik kan niet wachten op stap 3!
Ik wil niet weten wat voor voetproblemen hebtDe gratis tips die ik tijdens het lezen van het forum aangeboden krijg worden steeds vreemder.
Een paar weken terug kreeg ik dit advies:
Bekijk bijlage 288908
En nu de uitjes zo goed als gaar zijn gaan we voor stap 2:
Inpakken die handel!
Bekijk bijlage 288909
Ik kan niet wachten op stap 3!
Je maakt te veel herrie!
Dus.....je bed gaat de deur uit 😀Staat ook nog op het "to keep" lijstje 🙂
of wellicht een soort die nog wat groter wordt.
Dus.....je bed gaat de deur uit 😀
Kun je van een bioloog geen waterbed makenAlle meubels gaan de deur uit! ik slaap wel op de grond oid 😀
Kun je van een bioloog geen waterbed maken
Klopt, maar dacht dat dat helemaal moeilijk schoon te maken zou zijn.Andersom klinkt logischer,
Hebben jullie die video's van Ohio Fish Resque wel eens gezien? Ik weet niet of die gasten ook nog ergens kunnen slapen maar alles is echt omgetoverd tot een aquarium. Zelfs het zwembad moest het er op een gegeven moment aan geloven 😉
Ik heb ook een verstopping.Uitvangen en masseren, als het verstopping is. Gelet op de plek neig ik meer naar inwendige ontsteking/pus of een gezwel, maar lastig te beoordelen
Ik heb ook een verstopping.
Krijg ik nu ook een massage?
Wij hebben een tijd een gezeldschapsbak gehad en daar hadden we een koppel kwikwi's in en vooral met etenstijd hoorden we soms een harde tonk, na enig onderzoek bleek dat de kwikwi's letterlijk de overige bewoners dood sloegen met hun staart tegen het glas van het aquarium, dus die kwikwi's zijn maakten hun eigen ruimteDat is geen enkel probleem hoor 🙂 Hij maakt zelf wel wat ruimte hahaha....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.