Het Grote "Offtopic"-topic!


In de stelling wellicht wel zometeen bij kees de kogel

In dat geval pleit ik, hoogst uitzonderlijk, voor het gebruik van een specifiek aquarium-ornament.
Ik heb het al opgezocht voor je!!

kerkvankees.jpg


Wanneer je dan voor één of ander dilemma komt te staan kan Kees je altijd helpen bij je keuze.
Makkelijk zat:
Je kan even twijfelen maar gaat de kogel door de kerk?
Ewel, dan is het beslist!!
:br:
 
De gratis tips die ik tijdens het lezen van het forum aangeboden krijg worden steeds vreemder.
Een paar weken terug kreeg ik dit advies:

Schermafbeelding 2020-01-21 om 18.51.22.png


En nu de uitjes zo goed als gaar zijn gaan we voor stap 2:
Inpakken die handel!
:thumbs:

Schermafbeelding 2020-02-04 om 20.19.35.png


Ik kan niet wachten op stap 3!
 
De gratis tips die ik tijdens het lezen van het forum aangeboden krijg worden steeds vreemder.
Een paar weken terug kreeg ik dit advies:

Bekijk bijlage 288908

En nu de uitjes zo goed als gaar zijn gaan we voor stap 2:
Inpakken die handel!
:thumbs:

Bekijk bijlage 288909

Ik kan niet wachten op stap 3!
Ik wil niet weten wat voor voetproblemen hebt :br:
Lijkt het hierop? Dan misschien de uien samen met de folie proberen. En een takje rozemarijn voor de geur :D
foot2_8577_TornLon_small.jpg
 
Op een of andere manier doen die video's het niet goed.
Maar ik begrijp welke video je zet.

Blijft een lekker ding die J-lo
 
Hebben jullie die video's van Ohio Fish Resque wel eens gezien? Ik weet niet of die gasten ook nog ergens kunnen slapen maar alles is echt omgetoverd tot een aquarium. Zelfs het zwembad moest het er op een gegeven moment aan geloven ;)

 
Hebben jullie die video's van Ohio Fish Resque wel eens gezien? Ik weet niet of die gasten ook nog ergens kunnen slapen maar alles is echt omgetoverd tot een aquarium. Zelfs het zwembad moest het er op een gegeven moment aan geloven ;)



Ja ik volg ze! echt giga beesten maar ook giga bakken....
dat zwembad was het toppunt :D

maar waar ze slapen? werkelijk geen idee.
zelfs de huiskamer staat vol.
 
Dat is geen enkel probleem hoor :) Hij maakt zelf wel wat ruimte hahaha....
Wij hebben een tijd een gezeldschapsbak gehad en daar hadden we een koppel kwikwi's in en vooral met etenstijd hoorden we soms een harde tonk, na enig onderzoek bleek dat de kwikwi's letterlijk de overige bewoners dood sloegen met hun staart tegen het glas van het aquarium, dus die kwikwi's zijn maakten hun eigen ruimte
 

Terug
Bovenaan