Het Grote "Offtopic"-topic!


Mijn oude Parosphromenus bak was ook maar 16cm hoog.

Toen ik schreef "eventueel voor specifieke soortjes" dacht ik eigenlijk aan je parosphromenus-bakje. Het is vooral door jouw paro-avonturen dat ik weet dat deze visjes in dergelijk formaat bakken kunnen gedijen.

k ben een grote fan van lage bakjes.

Ik ook! Zou perfect passen bij mijn lage meterbak.
Conceptuele harmonie met andere woorden!
Ik moet het bijna kopen besef ik nu!

Aangezien hij bij jouw lfs staat wil je hem vast wel even kopen en langsbrengen :engel:;))

Kopen zeker!
Naar je toe brengen is risicovol: van zodra die bak in mijn koffer staat rijd mijn wagen automatisch en autonoom huiswaarts vrees ik... :sorry:
Maar wie weet is er wel een korting wanneer ik in tweevoud koop?
 
Ipv voer verkruimelen gewoon salmiak dropjes in het filter doen.
Heb nog even een vraag maar wil je fotoalbum niet vervuilen. Tijdens het indraaien met salmiak heb je geen lampen aan. Als je een beplant aquarium wilt wanneer doe je dit dan? Je wacht tot alles goed is ingedraaid en dan kun je je aquarium inrichten denk ik. Maar betekend dit dan dat je je vissen ook zo snel mogelijk hierna moet toevoegen of kan hier nog een paar dagen tussen zitten? Je blijft salmiak toevoegen totdat de vissen erin gaan toch?
 
Heb nog even een vraag maar wil je fotoalbum niet vervuilen. Tijdens het indraaien met salmiak heb je geen lampen aan. Als je een beplant aquarium wilt wanneer doe je dit dan? Je wacht tot alles goed is ingedraaid en dan kun je je aquarium inrichten denk ik. Maar betekend dit dan dat je je vissen ook zo snel mogelijk hierna moet toevoegen of kan hier nog een paar dagen tussen zitten? Je blijft salmiak toevoegen totdat de vissen erin gaan toch?

Je doet je planten erin zodra je bak goed is ingedraaid.
Dan kun je planten toevoegen. Als er geen salmiak meer toevoegt dan zal je biofilm niet ineens weg zijn.
Je gebruikt de salmiak om je biofilm op te bouwen, zodat het daarna vissen aankan, betekend niet dat ze er meteen in moeten.
 
Zo zijn ze van boven... had deze naam meegekregen
Bekijk bijlage 293182
John zou wel eens gelijk kunnen hebben want dit is Salvinia
20200309_214356.jpg
 
moest het toch even delen... gaat me vooral om die tweede guy.
 
Ook liefde is te koop, je betaald een bedragje en binnen een paar dagen staat er een Russische schone voor je deur :juggle: :DD

of dat echt liefde is? nou m.i. niet maar er zijn mensen die daar anders over denken :deal:

Heb je dat proefondervindelijk al ondervonden Richard :DD :DD ;)
 

Voor de duidelijkheid: de afbeelding in mijn bericht hierboven is GEEN foto van een zielig misvormd schepsel en GEEN photoshop creatie, hé!

Het is gewoon een foto van een zeer schattig hondje met de kop in een vrij bizarre houding waardoor zijn ene oor op een neus lijkt en zijn neus op een oor...
:thumbs:
Voor jullie verkeerde dingen van me denken.

Just saying!
Grumpysphinx.jpg
 
Ik roep vandaag uit tot "International Funny Animal Day"!

surpriseddog.png
 

Terug
Bovenaan