Nessie?Zwemt er niet iets rond wat er niet hoort?
Wie wil er nu zo'n bak?
Ik zie alleen maar sprietjes (toch @sschot?).
Als ik mijn HN zo laat zien zal iedereen beginnen over EI.
En kijk hoe troebel.
Bekijk bijlage 300265
Het werkt voor de KLM, maakt leuke reisjes en heeft genoeg geld voor dat aquarium en inhoud 🤔😉Jahoor, meneer heeft weer iets onlogisch in zijn bezit
Hoe kom je er eigenlijk aan?
Thea toch.
Ik had genoeg geld.
Maar dat is op nu.
Je weet dat ik een grapje maakte toch?Thea toch.
Ik had genoeg geld.
Maar dat is op nu.
"Het"...? Ah, dat wist ik nog niet van Raoul!Het werkt voor de KLM,
Wanneer zijn wij ooit serieus dan?Je weet dat ik een grapje maakte toch?
Begin jij nu ook al😕"Het"...? Ah, dat wist ik nog niet van Raoul!
Misschien kun je af en toe een smiley/visje achter een zin plakkenWanneer zijn wij ooit serieus dan?
Ik ben al vrij lang bezig, Théa...Begin jij nu ook al😕
Misschien kun je af en toe een smiley/visje achter een zin plakken
Door mijn slechte geheugen vergeet ik dat wel eensIk ben al vrij lang bezig, Théa...
I know, de opmerking was dan ook voor Raoul bedoeltik plakte er zelfs 3 achter mijn zinsnede
Door mijn slechte geheugen vergeet ik dat wel eens
Nee hoor, is al jaren gaandeIets met de leeftijd misschien 😉
Nee hoor, is al jaren gaande
wat resulteert in appelgehakt.
Zou wel leuk zijn. Eindelijk weer iets te lachen na het vele negatieve nieuws van afgelopen tijdEen unboxing video ga ik me niet aan wagen
Zou wel leuk zijn. Eindelijk weer iets te lachen na het vele negatieve nieuws van afgelopen tijd
Daar heb je helemaal een punt en realiseer ik mij. Ik vond het, misschien onterecht, niet nodig om daar dieper op in te gaan. Om die reden die jij net schets is het ook zo belangrijk dat er een goede mechanische filtrage voor je biologische media zit. Dat daar de heterotrofe bacterien de overhand nemen vind ik niet erg, prima zelfs. Laat die maar de eerste linie zijn. Daarna is het belangrijk om een goede bacteriencultuur te kweken in de biologische media die vrij is van organisch afval.In datzelfde stuk vind je ook dat, omdat de heterotrofe bacteriën hoger in de biofilm zitten dan de nitrificerende bacteriën, bij een hoge organische belasting (lees veel organisch vuil in oa filter) zo snel zo veel heterotrofe bacteriën groeien dat ter hoogte van de nitrificerende bacteriën geen zuurstof meer zit.
Conclusie, bij een groot aanbod van organisch afval worden nitrificerende bacteriën weggeconcurreerd door de heterotrofe bacteriën. Ook wordt een goed klimaat geschapen voor denitrificerende bacteriën, ongeacht de hoeveelheid zuurstof in het langsvloeiende water.
Er bestaat een worminfectie (ik kan even niet op de naam komen)
Daar ben ik geen fotowedstrijd voor nodigje weet hoe jou aquarium het doet ten opzichte van de andere leden
Is de duckduckgo browser, ze staan voor annonimiteit. Erg handig als je weer is naar een andere soort visjes heb gekeken.Nice!!
Clear all data!
All data? Really seriously serious?
"All data" like in everything??
Echt self destruction of wat?? Cool!
Hopelijk bedoelt hij gewoon cookies en dergelijke data!?
Ik ga eens zoeken naar deze functie in mijn browser! I want!
Laat me raden? Je hebt op cancel geklikt waarschijnlijk? Jammer, ben wel benieuwd wat er precies bedoeld wordt met "all data"!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.