Dat zie je spijtig genoeg erg vaak Ton net als de bakjes bij de tuincentra die zijn ingericht vol nepplanten en visjes die te groot worden.
Helaas wel, en wij kunnen het weer oplossen en de boeman spelenDat zie je spijtig genoeg erg vaak Ton net als de bakjes bij de tuincentra die zijn ingericht vol nepplanten en visjes die te groot worden.
Helaas wel, en wij kunnen het weer oplossen en de boeman spelen
Goed idee, als jij met Groningen begint neem ik het in noord Holland over van je en gaat het forum zo het hele land doorMisschien moeten we in al die gevallen even bij de betreffende verkoper langs om ze met de neus op de feiten te drukken 😉
Goed idee, als jij met Groningen begint neem ik het in noord Holland over van je en gaat het forum zo het hele land door
Zoiets hebben Christian en Ruben al eens gedaan met hun actie van ban de kom, maar daar kwam weinig resultaat uit.Misschien een online actie bedenken met z'n allen? Een bestand dat je aan fabrikanten, winkels en potentiele kopers kunt toesturen?
Voor dierenwinkels wel, ja. En daar heeft het LICG denk ik ook wel invloed op. Ik heb ook ergens gelezen dat er inmiddels richtlijnen zijn voor de minimum bakgrootte bij goudvissen. Maar dan nog wordt er nog weinig onderscheid gemaakt tussen sluierstaarten en goudvissen. En op de online verkoop heeft dit alles helaas geen invloed😕Ik denk dat de nieuw verplichte opleiding daar ook aan kan hebben bijgedragen.
Beginnen met slecht commentaar schrijven bij hun YouTube video’s en natuurlijk een duimpje naar beneden.
Voorheen kon dit, zelf al eens gedaan.
Dat is zeker waar!Maarja waar trek je dan weer de grens hè
Dat vind ik inderdaad een zeer goed punt!Ik vraag het me af hoe de NBAT daarin staat.
Foei Mike, ga je mond spoelenJa. Op zich kan het niet heel veel kwaad en wellicht zou zelfs een 3tal oto's je kunnen helpen in de bak. Die eten dit zo schoon
Een bak zonder planten, mag datMaarja waar trek je dan weer de grens hè
Dit topic had ik nog niet voorbij zien komen Even snel reageren zonder goed te lezen, krijg je dit heFoei Mike, ga je mond spoelen
Anti malawi ja Dan maar wat alg kweken in de bakken, valt ook onder de plantjes 😛Een bak zonder planten, mag dat
gemiddelde van 6666 kelvin
Beheer is bij jouw altijd voorbereid op het ergste In geval van jouw muzieksmaak ook wel terechtMijn "!!!" was meer bedoeld om de muziek te benadrukken eigenlijk, niet zozeer om het probleem aan te kaarten...
Beheer is bij jouw altijd voorbereid op het ergste
In geval van jouw muzieksmaak ook wel terecht
Beheer hè, niet ikHoe kom je er bij, Théa?
Ja lekker lang tukkie doenGelukkig is het weekend en kan je wat bijslapen...
Het dilemma tussen eerlijk zijn en diplomatiek antwoordenHeb je ook geluisterd? En hoeveel seconden?
Het dilemma tussen eerlijk zijn en diplomatiek antwoorden
Het dilemma tussen eerlijk zijn en diplomatiek antwoorden
Beheer hè, niet ik
Even je bril opzetten Deze opmerking had betrekking op mijn eerdere uitspraak dat het beheer bij Willem altijd voorbereid is op het ergste, niet over je smaak hoor. Die is vast uitstekendVolgens mij ken jij mijn smaak niet
Beheer is bij jouw altijd voorbereid op het ergste In geval van jouw muzieksmaak ook wel terech
Nee, is een nieuw soort mosIk zie ook duidelijk blauwalg op de foto.
Nee, is een nieuw soort mos
En dat voor zo'n bijzonder mosjeToch een soortje waarvoor ik liever pas dan...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.