Het Grote "Offtopic"-topic!


En dat voor zo'n bijzonder mosje

Een echte snelgroeier naar het schijnt...

Maar ben gelukkig dus niet helemaal koekoek dat ik het dacht te zien.

In het slechtse geval bennen we koekoek met z'n tweeën maar eigenlijk ben ik vrij zeker dat dat niet het geval is (in dit geval)...
 
Ik wou hetzelfde opmerken en gelukkig zijn de comments op Youtube ook effectief vooral veroordelend. Maar veel indruk maakt het blijkbaar niet op degene die de video heeft geplaatst... :((

Maar je hebt sowieso gelijk en eigenlijk is dergelijke aanpak ook wel haalbaar volgens mij:
Er zou massaal negatief moeten gereageerd worden in de comments en tegelijkertijd zou de video om de haverklap bij youtube moeten gerapporteerd worden als zijnde "ongepast/onwettig" wegens "het adverteren van en het aanzetten tot dierenmishandeling"!
Niet één keer maar dagelijks! Tot er reactie komt.

Als er zo'n groepje wordt opgestart ben ik sowieso kandidaat. ;))
Power to the people!!! :deal::DD
Misschien moeten we alvorens deze reacties op YouTube te plaatsen ons zelf even iets afvragen. Wanneer begint dierenmishandeling? De meningen kunnen daarover verschillen. Wij zien op sommige filmpjes zwaar beladen ezeltjes. In de desbetreffende landen ziet men dit als noodzakelijk terwijl wij hier daar veelal toch wat anders over denken. Wilde dieren die een show geven? In het circus is daarvoor al een streep getrokken maar een dolfijnen show vinden ook wij hier prachtig. Moeten we ook niet eens goed rondkijken in onze slachthuizen? En wat te denken over het vervoer naar die slachthuizen toe? Oh, er is ook nog zoiets als "sport" vissen. Wanneer ik mijn hond met een haakje door z'n lip zou voortrekken ontstaan hier beslist problemen maar bij een vis vinden we dat toelaatbaar en doodgewoon. Misschien moeten we hier met z'n allen toch nog even wat nauwkeuriger en vooral naar ons zelf kijken?
 
waar makkelijke planten onder kunnen gedijen (denk aan Anubias of javavaren).
Hallelujah, je hebt het licht gezien!! Oké, nog niet, eigenlijk ben je het licht aan het zoeken maar het ziet er hoopvol uit :daisy::DD
 
Er is een Groot Offtopic Forum speciaal voor dit soort situaties in het leven geroepen. (Aangezien dit ook een soort " Voorstel-topic" is, zal ik het maar meteen erbij zeggen). Het systeem werkt als volgt: wanneer er in een thread offtopic wordt gepraat, kun je even naar het Grote Offtopic- Topic overstappen met het knopje " citeer dit bericht", en dan daar je reactie neerzetten.Soms wordt er dan nog even offtopic doorgekletst :koffie:. Dan kan in de oorspronkelijke thread weer doorgegaan worden met het onderwerp waar het over ging.


We hebben ook een afdeling Foto-album, waarin je de ontwikkeling van je bak kan neerzetten, en zelfs een " Van dit....naar dit" forum, waar je " voor en na" - foto's kunt plaatsen. Ik ben dus ook heel benieuwd hoe dit school-aquarium zich gaat ontwikkelen:pp .

Mooi bruggetjes. Thnx voor je oplettendheid!
 
Ik zou er ook gelijk wat vieze vaat bij doen zodat ze hem kan proberen als hij is gemonteerd ;)

Goede tip!
Maar gebaseerd op feedback van eerdere winnaars zijn er in de nieuwste versie van het montageplan in plaats van 1 nu ineens 4 lunchpauzes voorzien... :thumbs:
Dus dan is die vuile vaat eigenlijk ook inbegrepen.
 
Volgens mij verwen jij de mensen veel te veel met alle vaatwassers die je weggeeft op deze manier :DD :DD
 
Volgens mij verwen jij de mensen veel te veel met alle vaatwassers die je weggeeft op deze manier :DD :DD

En door het huidige reisverbod is het zelfs een geschenk op zich dat de montage eigenlijk vier dagen in beslag neemt! :thumbs:
Nuttige besteding van vakantie/huisarrest, wat wil een mens nog meer!
 
En door het huidige reisverbod is het zelfs een geschenk op zich dat de montage eigenlijk vier dagen in beslag neemt! :thumbs:
Nuttige besteding van vakantie/huisarrest, wat wil een mens nog meer!

Ja dat is zeker waar en ik zou bijna jaloers op de prijswinnaars worden die je al hebt mogen verblijven met deze mooie prijs:LOL::LOL:
 
Ja dat is zeker waar en ik zou bijna jaloers op de prijswinnaars worden die je al hebt mogen verblijven met deze mooie prijs:LOL::LOL:
Omdat jij zoveel voor het forum doet en ik niet zo handig ben zal ik Willem vragen om mijn prijs naar jou toe te sturen. Het is je van harte gegund :engel::daisy:
 
Omdat jij zoveel voor het forum doet en ik niet zo handig ben zal ik Willem vragen om mijn prijs naar jou toe te sturen. Het is je van harte gegund :engel::daisy:

Jij bent veel te goed voor deze wereld en ik hoop er een boel plezier aan te beleven. Btw, ik denk dat het monteren me niet goed zal afgaan dus dan neem ik wel aan dat je daarbij komt helpen :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Jij bent veel te goed voor deze wereld en ik hoop er een boel plezier aan te beleven. Btw, ik denk dat het monteren me niet goed zal afgaan dus dan neem ik wel aan dat je daarbij komt helpen :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Ik zal je helpen om via Google translate de Belgische instructies van Willem te vertalen :deal: :DD
 
Ik kan nooit goed overweg met instructies dus je hulp zal ter plaatse wel nodig zijn :sorry:
 
Wijsheid komt met de jaren. :petjeaf:
 
Moeje ff kieken bij het topic "plagen" de topicstarter heeft het bewaard dus wie weet mag je het komen halen :DD

Hmm, i see..
Het doet me denken aan een stukje verslenste komkommer eigenlijk. :oops:
In dat geval: dat heb ik vaak genoeg zelf in de bak dus daarvoor ga ik bedanken.

Maar als het iets anders is én het leeft is het welkom!
 
Ik zat nog bij te komen van die komkommer, dus maar goed dat je het even verbeterd hebt :ROFLMAO: :DD

Oef, dat was nipt.
Ineens begon het me te dagen tegen wie ik bezig was en ik dacht direct:

"I need damage control! NOW!"
 
Groter is niet altijd beter, dat zei mijn vrouw

Maar wel lekker

Wat is er lekker???

Een groot aquarium


Ok, nooit geproefd... Maar smaken verschillen. ;)



... nu net het aquarium weer een beurt gegeven, en nu is het helemaal weg ...

@benvo, kijk dat bedoel ik dus.
Alleen wil ik niet echt weten wat er nu precies weg is.
 

Terug
Bovenaan