Guppeman
Well-known member
- Lid geworden
- 13 juli 2018
- Leeftijd
- 60
Kan het me niet voorstellen. Het is allemaal 0.0 meuk.Zo dat is het favoriete hoekje van Stefan bij de super 😆 😆
Kan het me niet voorstellen. Het is allemaal 0.0 meuk.Zo dat is het favoriete hoekje van Stefan bij de super 😆 😆
Kan het me niet voorstellen. Het is allemaal 0.0 meuk.
Zou ik binnenkort toch even langs de opticien gaanvormde zich spontaan onderstaande afbeelding op mijn netvlies.
Zou ik binnenkort toch even langs de opticien gaan
Als jij er blij van wordt dan gewoon zo latenGoh, 'k weet het niet hoor...
En voor wie het nog niet wist
Het Vlaams woordenboek » folieke
Als jij er blij van wordt dan gewoon zo laten
Wij moeten nog zo n paard van Gwen op zolder hebben maar toen we die kochten zat zo n jonge meid er niet bijgeleverd
Misschien kan je je paardje voor de voordeur stallen in de hoop dat het amazones aantrekt. 🤔
Vastmaken met een touwtje en wie weet kan je vanavond al de buit binnenhalen.
Zo'n enorme fuik met een paard er in
kijken hoe veel jonge meisjes te kunt vangen @jessicapilon !
Oef dat klinkt fout...
Nee, een verstandig man neemt dan maar een watertje.Ja maar het is een verstandige man die bij 0% blijft hoor
Misschien kan je je paardje voor de voordeur stallen in de hoop dat het amazones aantrekt. 🤔
Vastmaken met een touwtje en wie weet kan je vanavond al de buit binnenhalen.
Ik heb bijna in mijn broek geplast van je leuke grap! Maar ja alle grappen richting John zijn leuk!Zo'n enorme fuik met een paard er in. In de voortuin plaatsen en kijken hoe veel jonge meisjes te kunt vangen @jessicapilon !
Oef dat klinkt fout...
Ik heb bijna in mijn broek geplast van je leuke grap! Maar ja alle grappen richting John zijn leuk!
Hahhaha ik wacht op je. Ik zet oploskoffie en kroket klaar voor je 🙂Wacht maar tot ik voor je deur sta op mn paaard 😛
Daar ben je niet alleen in..Deed me een beetje aan Mr Bean denken
Ik zie het als een compliment!!!!Dat is duidelijk Ancistrus (Liran) 😆 😆
Dus dit heb jij thuis aan de muur hangen
In een ander topic op dit forum deed @DanielHoogland dat wel naar mijn gevoel, en wou het nu ondervangen en hij pakte het gelukkig sportief op dus verder niks loos naar mijn bescheiden meninger hoeft toch niemand te kak worden gezet.
Ik denk dat als de garnalen in grote hoeveelheden zijn, ze samen kunnen werken om aan voedsel te komen. En samen een vis in rust kunnen pakken.
Dus dit heb jij thuis aan de muur hangen
Het wordt nog druk op die muren van je
Even letterlijk genomen, ben jij die man achter dan? dat je je letterlijk in kan vinden?Zie ik zomaar een reclame waar ik me in kan vinden!
Bekijk bijlage 305700
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.