Het Grote "Offtopic"-topic!


Was zonet een beetje aan het bladeren door het forum, een beetje bijbenen in enkele topics..

Tijdens het lezen van bepaalde reacties van sommige leden vormde zich spontaan onderstaande afbeelding op mijn netvlies...

"It's race time, again!!"

Stokpaardracen.jpg
 
Zou ik binnenkort toch even langs de opticien gaan :deal:

Goh, 'k weet het niet hoor...

Want zelfs wanneer (oude) mannen/vrouwen tot vervelens toe tegen elkaar op blijven doorbomen over één of ander folieke zie ik, dankzij mijn roze bril, nog steeds een vrij levendig tafereeltje voor me... :thumbs:

Door mijn oogafwijking vorm ik tenminste een fris en fruitige voorstelling van, in realiteit, eerder stoffige discussies... ;))
 
Wij moeten nog zo n paard van Gwen op zolder hebben maar toen we die kochten zat zo n jonge meid er niet bijgeleverd

Misschien kan je je paardje voor de voordeur stallen in de hoop dat het amazones aantrekt. :unsure:
Vastmaken met een touwtje en wie weet kan je vanavond al de buit binnenhalen.
 
Misschien kan je je paardje voor de voordeur stallen in de hoop dat het amazones aantrekt. :unsure:
Vastmaken met een touwtje en wie weet kan je vanavond al de buit binnenhalen.

Zo'n enorme fuik met een paard er in. In de voortuin plaatsen en kijken hoe veel jonge meisjes te kunt vangen @jessicapilon !

Oef dat klinkt fout... :juggle:
 
Zo'n enorme fuik met een paard er in

Een fuik is niet nodig denk ik. Een touwtje en een belletje (zodat John snel kan reageren) is ruim voldoende denk ik.
Want zodra iemand op zijn stokpaardje zit is het doorgaans zeer moeilijk om die er terug af te krijgen. :deal:
Eenmaal op dreef heb je bijna een stok of een goedgeplaatste rechtse nodig om ze nog te stoppen..:DD

kijken hoe veel jonge meisjes te kunt vangen @jessicapilon !

Oef dat klinkt fout...

Ben blij dat je het zelf zegt. :pp
 
er hoeft toch niemand te kak worden gezet.
Ik denk dat als de garnalen in grote hoeveelheden zijn, ze samen kunnen werken om aan voedsel te komen. En samen een vis in rust kunnen pakken.
In een ander topic op dit forum deed @DanielHoogland dat wel naar mijn gevoel, en wou het nu ondervangen en hij pakte het gelukkig sportief op dus verder niks loos naar mijn bescheiden mening
 

Terug
Bovenaan