quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Willem, onze forumcommunist (grapje Willem )Ik dacht dat Willem alleen voor rood te porren was 😆
Willem, onze forumcommunist (grapje Willem )Ik dacht dat Willem alleen voor rood te porren was 😆
Dacht dat hij die alleen gebruikte voor zijn tijdklokken@willem666 voert bakonderhoud uit met hamer en sikkel!
@willem666 voert bakonderhoud uit met hamer en sikkel!
Dichter bij je vissen, heerlijk afkoelen met dit weer. Ik zie meer voordelenAls je die tool vaak genoeg gebruikt om de aanslag van je ramen mee weg te halen dan zie je al vrij snel ook geen algen meer dus dit is een geweldige tip
??? ben jij mal ofzo
kijk het eerst eens hahah jij maakt tog vacinatie vertel ons eens hoe echt zit alemaal ????
je ben nie lekker
gek ben jij wel lekker
Hoe oneens ik het ook ben met gpatton vind ik dit (en je eerdere opmerking over zijn taalfouten) een nare opmerking om heel eerlijk te zijn.Het is pas triest hoe mensen met onze Nederlandse taal omgaan.
Die mensen kijken te veel Engelse youtube films denk ik.
Hoe oneens ik het ook ben met gpatton vind ik dit (en je eerdere opmerking over zijn taalfouten) een nare opmerking om heel eerlijk te zijn.
Nederlands is niet voor iedereen een eerste taal en niet iedereen heeft de kans gehad om goed onderwijs te krijgen. Daarbij zijn er mensen met dyslexie of andere aandoeningen.
Sowieso heeft het niet zoveel nut want het is nou ook niet zo dat je er helemaal niets van begrijpt.
Oh, ik heb hem specifiek genoemd omdat dan iedereen gelijk snapt wat er aan de hand is. Nee ik vind de reactie van Willem ook te ver gaan hoewel ik het zeker eens ben met de eerste zin.Laten we het actie reactie noemen, de 1 begint de ander kopt de bal in het doel.
Deze meneer noemt mij triest, om niets dus krijgt hij hem terug.
Plaats dan het hele verhaal?
De. Reactie van Willem666 hierboven kan wel dus?
Oh, ik heb hem specifiek genoemd omdat dan iedereen gelijk snapt wat er aan de hand is. Nee ik vind de reactie van Willem ook te ver gaan hoewel ik het zeker eens ben met de eerste zin.
Tijd voor een coldpack op je bolletjeDat is altijd zweer kl*te!
Tijd voor een coldpack op je bolletje
Dat redden die stoppen niet hoor.
Ik weet niet precies hoe het zit, schijnt ook via aardpennen binnen te kunnen komen of zo?
Mij is verteld dat je idealiter de kabels uit de achterkant van de apparaten moet trekken, kwam die elektricien mee. De reden ben ik vergeten.
Het is wel heel ver OT maar ben wel benieuwd hoe het precies zit.
De stroom en het voltage is gewoon zó hoog (miljoenen volts) daar helpt geen zekering meer tegen.
Aardlekschakelaar klapt alleen om als een draad waar spanning op staat contact maakt met de aarde ( "naar de aarde lekken").
Dat gebeurt doorgaans pas ná de stoppenkast.
Voor een eurootje of 8 per stopcontact zit je goed met een overspanningsbeveiliging
Zo'n ding klapt wél door bij teveel spanning.
Bestaan ook als stekkerdoos (eurootje of 20)
Ik heb ze in elk stopcontact waar gevoelige apparatuur op zit. (en dat is zowat alles tegenwoordig, want overal zit een computertje in)
Je kunt het altijd proberen, als je niets doet weet je ook ongeveer hoe het afloopt. Alhoewel... zoals ik zei bij mij twee keer bijna alles stuk, bij mijn buuf alleen de vaste telefoon. Het gedraagt zich blijkbaar grillig. In de wijk waren meer mensen met schade, maar het was her en der, in een kleine cirkel.Ja, dat weet ik.
Maar ik doe hem er toch maar tussen.
Wellicht dat er eerst zo'n piekspanninkje komt vlak voor de inslag.
Ik zou bijna zeggen een mooi verhaal, maar dat is hier niet gepast. Kan me goed voorstellen dat je nu anders naar onweer kijkt. Close call.Zoals je misschien weet heb ik gevaren.
We lagen ten anker op de rede van Singapore en er brak zo'n bui los "die je normaal alleen in fillums ziet".
Zwarte lucht, muur van water en zoveel bliksem dat je niet meer weet welke donder erbij hoort.
Wij staan op de brug aan de zijkant naar de bui te kijken en zien op een meter of 10-15 de bliksem in zee slaan.
Grote groene bal van vuur en een oorverdovende klap.
Daarna was alles dat een antenne had kapot.
GPS, Marifoons, TV's (en helaas ook mijn privé wereldontvanger).
Gewoon door de elektriciteit die in de lucht hing.
Niet door de bliksem, want die miste het schip.
Dus inderdaad, of zo'n beveiligertje dat soort spanningen nog aan kan...
Als je al dit soort schade hebt van een inslag die mis was.
Dus dat kweek je in die bloempottenDan zou ik altijd in elke bak blauwalg hebben
Dus dat kweek je in die bloempotten
Haha toevallig, ik post net een update in mijn fotoboek.Dus dat kweek je in die bloempotten
Die van Richard zijn groterHaha toevallig, ik post net een update in mijn fotoboek.
Mijn bloempotten:
https://aquaforum.nl/threads/fotoalbum-aquaria-van-danielhoogland.164276/post-2197776
Bijna alles bij Richard is groter 😉Die van Richard zijn groter
Bijna alles bij Richard is groter 😉
Deze wanhopigheid wordt ons meteen duidelijk door de fantasieën die hier geëtaleerd worden... Nu gaan wij zelf ook even fantaseren, waarvan kan hier sprake zijn? Wellicht toch een zonnesteek? En hoe tijdelijk heeft iets dergelijks invloed op het dagelijks handelen? Moet er mogelijk een reddingslijn toegeworpen worden? Misschien in de vorm van een telefoongesprek? Hier zijn vele theorieën mogelijk die ik dan weer graag overlaat aan die medeleden die over alle theorieën hele bomen kunnen opzetten. 🙂🙂🙂😉😉😉Ik heb vanmiddag uit wanhoop mijn kop in mijn aquarium gehangen om af te koelen. Ik heb de hele dag buiten gewerkt, ik was echt wanhopig.
Eerlijkheid duurt het langs zeggen ze toch?
Ik moest lachen! Mooie manier van schrijven ook overigens Ben.Deze wanhopigheid wordt ons meteen duidelijk door de fantasieën die hier geëtaleerd worden... Nu gaan wij zelf ook even fantaseren, waarvan kan hier sprake zijn? Wellicht toch een zonnesteek? En hoe tijdelijk heeft iets dergelijks invloed op het dagelijks handelen? Moet er mogelijk een reddingslijn toegeworpen worden? Misschien in de vorm van een telefoongesprek? Hier zijn vele theorieën mogelijk die ik dan weer graag overlaat aan die medeleden die over alle theorieën hele bomen kunnen opzetten. 🙂🙂🙂😉😉😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.