Het Grote "Offtopic"-topic!


Nee joh, Willem zit in de kelder tegen de 5G straling.

Willem krijgen ze er echt niet onder hoor met 5 G straling gezien zijn helmpje en vestje. Andersom zou ik me eerder druk over maken.:DD Lijkt me wel een type die s nachts rond sluipt bij z on mast met een aansteker. Levensgevaarlijk met helium bubbels erbij :eek:
 
Willem krijgen ze er echt niet onder hoor met 5 G straling gezien zijn helmpje en vestje. Andersom zou ik me eerder druk over maken.:DD Lijkt me wel een type die s nachts rond sluipt bij z on mast met een aansteker. Levensgevaarlijk met helium bubbels erbij :eek:
Ik geloof er niks van @michelle1 niet voor niets roept willempie ff wachten, ff wachten:engel::DD
 
Zijn de corona maatregelen zwaarder, strenger dan in Nederland?
Denk het wel maar het fijne weet ik er niet van.
Het bijhouden van de steeds veranderende richtlijnen in eigen land is soms al een uitdaging dus heb geen zicht op de verschillen tussen B en Nl eerlijk gezegd.
 
Belangrijkste maatregel in NL. Kroegen zijn dicht en je kunt na 8 uur savonds geen drank meer kopen. De Corona vloog de winkels uit zeker..

Dan gaan wij wel iets verder denk ik.

Avondklok (niemand mag op straat tussen middernacht en 5u (6u?), hier en daar gaat de klok al in vanaf 22u)
Al maanden mondmaskerplicht in alle winkels en op veel openbare plaatsen.
Maximaal 3 (?) 'nauwe' contacten. (Per maand?)
Gesloten restaurants, café's, gym's, zwembaden, ... "Gedeeltelijke lockdown"
Verlengde herfstvakantie.
Scholen deels dicht.
Binnenkort blijkbaar ook anonieme 'coronacontroleurs' (geen idee wat dat precies betekent :S )
En zo verder en zo voort.

Het wordt een donkere winter...
 
Ik grapte een beetje maar maar jullie gaan wel wat verder inderdaad.

Wij hebben geen avondklok.
Maximaal 3 wisselende (buiten de inwonende fam) contacten thuis per dag.
Ook een gedeeltelijke lockdown, horeca is dicht, alleen afhalen en bezorgen in restaurants.
Geen koopavonden, of in ieder geval tot max 20.00.
En dus geen drank meer na 20.00 om feestende jongeren in het bos tegen te gaan. Die kopen hun drank dus nu netjes voor 20.00
Scholen zijn nog open.
Mondkapjes sterk aangeraden maar wettelijk kunnen wij er nog geen plicht van maken (al willen ze dat wel) - in het OV is het wel verplicht geloof ik.
Werk thuis tenzij het echt niet anders kan.

Lijkt dus wel op elkaar maar Belgie gaat net een stapje verder,
 
Aha, Willem666 sjouwt zijn cage of Faraday..:deal:

Willem op weg naar de Carrefour's

1125762106-alufolie-dpa_20141205-085938-12tVFHT6Nlac.jpg
 
Luchtbellen die onder het oppervlak hangen (dus niet belletjes die er bovenop liggen) zijn een teken van zeer hoge oppervlaktespanning. Dat is een teken dat er veel stoffen zijn opgelost in je water.
Kan dit ook het geval zijn in een bakje met een hoge hardheid, bijvoorbeeld als er veel schelpen in het water liggen? :engel:
 
Ik heb dat destijds niet waargenomen met vrij veel schelpen in een Aqua65.
Was je hardheid ook zo hoog? Ik zie vanmorgen in ieder geval helemaal geen belletjes, dus waarschijnlijk van het kaamlaagje, denk (lees: hoop) dat het nu niet meer terug komt na de waterwissel van gisteren. 👍
 

Terug
Bovenaan