Friesian
Well-known member
Aha, Willem666 sjouwt zijn cage of Faraday..
Nee joh, Willem zit in de kelder tegen de 5G straling.
Ik geloof er niks van @michelle1 niet voor niets roept willempie ff wachten, ff wachtenWillem krijgen ze er echt niet onder hoor met 5 G straling gezien zijn helmpje en vestje. Andersom zou ik me eerder druk over maken. Lijkt me wel een type die s nachts rond sluipt bij z on mast met een aansteker. Levensgevaarlijk met helium bubbels erbij 😱
Denk het wel maar het fijne weet ik er niet van.Zijn de corona maatregelen zwaarder, strenger dan in Nederland?
Belangrijkste maatregel in NL. Kroegen zijn dicht en je kunt na 8 uur savonds geen drank meer kopen. De Corona vloog de winkels uit zeker..
Willem, wat deed jij vanmorgen eigenlijk in Nederland?
https://nos.nl/artikel/2354314-arrestatieteam-haalt-protesterende-man-uit-rotterdamse-boom.html
Mooi omgedraaid en tja.. "Nature calls!"Ik probeerde een urinerende man uit een boom te schieten maar het is niet gelukt.
De vraag blijft waarom jij vanuit die boom naar beneden plaste...
Aha!?"Nature calls!"
Aha, Willem666 sjouwt zijn cage of Faraday..
Kan dit ook het geval zijn in een bakje met een hoge hardheid, bijvoorbeeld als er veel schelpen in het water liggen?Luchtbellen die onder het oppervlak hangen (dus niet belletjes die er bovenop liggen) zijn een teken van zeer hoge oppervlaktespanning. Dat is een teken dat er veel stoffen zijn opgelost in je water.
Kan dit ook het geval zijn in een bakje met een hoge hardheid, bijvoorbeeld als er veel schelpen in het water liggen?
Was je hardheid ook zo hoog? Ik zie vanmorgen in ieder geval helemaal geen belletjes, dus waarschijnlijk van het kaamlaagje, denk (lees: hoop) dat het nu niet meer terug komt na de waterwissel van gisteren. 👍Ik heb dat destijds niet waargenomen met vrij veel schelpen in een Aqua65.
Dat zijn bekende cijfers 👍Nou volgens mij een kh van rond de 9 en Gh van zo n 13-14.
Heey, er is een marsmannetje geland.Willem op weg naar de Carrefour's
@Susamsterdam ......Sushi.Dingen die je niet moet doen met vissen #46: Inslikken
Waar jij altijd mee dreigt als ze zich niet gedragen, opetenWat ik me altijd af vraag, wat doe je met de uitgeselecteerde vissen?
TostiWaar jij altijd mee dreigt als ze zich niet gedragen, opeten
Wil je wel een paar tips geven hoorMaar ja tot nu weigeren ze nog dood te gaan.
Nou... Vanmorgen is bij mij de garagedeur afgebroken en heeft de auto geraakt. Normaal gesproken vloek ik niet zomaar, maar toen....
Heb je nog nooit een keer gevloekt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.