- Lid geworden
- 28 september 2016
Ach jee, laat John je weer betalen per letter
Ach jee, laat John je weer betalen per letter
Ik delegeer veel aan Stefan dus hij moet zuinig met zn krachten omgaanAch jee, laat John je weer betalen per letter
Een lager banksaldoedit: Zak besteld, eens kijken wat ik hiermee bereik.
Ach, dat weet je met een nieuw aquarium 😉Een lager banksaldo
Sorry die was heel slecht, kon het niet laten
Met elk huisdier blijf je kosten houden.Ach, dat weet je met een nieuw aquarium 😉
Minder laag dan wanneer een vrouw gaat shoppen😆Een lager banksaldo
Sorry die was heel slecht, kon het niet laten
Minder laag dan wanneer een vrouw gaat shoppen😆
Wil jij niet alle vrouwen over 1 kam scherenMinder laag dan wanneer een vrouw gaat shoppen😆
Nee, dan gaan ze zeuren dat ze een ander soort kam nodig hebben en dat hun haar hier pluizig van wordt.Wil jij niet alle vrouwen over 1 kam scheren
Ach als ze niet over een kam zeuren dan is het wel over iets anders toch😉Nee, dan gaan ze zeuren dat ze een ander soort kam nodig hebben en dat hun haar hier pluizig van wordt.
Is dat raar dan? 😜Pas maar op anders gaat ie ze bak voor de 3e keer te koop aanbieden
Ligt eraan waarom 😉Is dat raar dan? 😜
😱Heb ik net van die dingen op het dak, kom je hier meeNou niet geheel…
Meeste panelen hebben 25 jaar garantie op 80% van het initiële vermogen.
Maar zijn er ook met “maar” 15 jaar garantie.
Betekent niet dat ze gegarandeerd 25 jaar mee gaan.
Dan heb je nog de omvormer die gemiddeld 15 jaar mee gaat en meteen ook het duurste component is van je systeem.
In de afgelopen 15 jaar tijd zijn de meest gangbare panelen van 200-250Wp naar 330-350Wp gegaan, dat is een vrij forse vooruitgang.
Als dat door blijft gaan loont het telkens als je omvormer ermee kapt om een compleet nieuw systeem aan te leggen, zeker als je terugverdientijd ver binnen je verwachte levensduur valt
Dan doe je het voor de ijsbeer😱Heb ik net van die dingen op het dak, kom je hier mee
Heb je niet iets schattigers en minder dodelijkDan doe je het voor de ijsbeer
Pinguïns of baby zeehondjes? Mag je zelfs kiezen 😜Heb je niet iets schattigers en minder dodelijk
IK ???Heb je niet iets schattigers en minder dodelijk
Ben jij schattig dan?IK ???
ervaring mee?daar kunnen de meningen over verschillen
Je zag er idd niet uit als een seriemoordenaar. Maar schijn kan bedriegen natuurlijkIK ???
nee, dat niet. Maar schijn bedriegt wel vakerervaring mee?
En dat staat niet eens in de kleine letters, is gewoon dik gedrukt😱Heb ik net van die dingen op het dak, kom je hier mee
De meeste seriemoordenaars zien er niet uit als seriemoordenaars...Je zag er idd niet uit als een seriemoordenaar. Maar schijn kan bedriegen natuurlijk
Dan is de vraag.. hoe ziet een seriemoordenaar er dan uit? 🤔De meeste seriemoordenaars zien er niet uit als seriemoordenaars...
Zoek in het smoelenboek op "StefanC"Dan is de vraag.. hoe ziet een seriemoordenaar er dan uit? 🤔
Pff, ik adviseer je om dat niet te doen want je moet weken bekomen van de schrikZoek in het smoelenboek op "StefanC"
Ooit in een ver verleden vond ik jou een toffe gast , maar nu helaas ......Zoek in het smoelenboek op "StefanC"
Tis denk ik een Groentjuh.Ik heb de foto van Stefan al gevonden:
Zover ik heb gehoord is hij achtergelaten door bewoners van een onbekende planeet😉Tis denk ik een Groentjuh.
Duidelijk te zien dat jij een bril uit de action draagt 😀 😀 😀Ik heb de foto van Stefan al gevonden:
Gelukkig wel want dat verzacht de pijn aan mn ogen nog een beetjeDuidelijk te zien dat jij een bril uit de action draagt 😀 😀 😀
Wordt het niet eens tijd dat hier verandering in komt? “Vroegah” was er altijd de tweedeling ( ook bij ons thuis): het Aquarium verdiende alle zorg en aandacht terwijl Sluierstaartjes gewoon in een kom op tafel stonden. Tegenwoordig weten we wel beter: juist Sluierstaarten hebben een flink aquarium met adequate filtering nodig, en ook een Sluierstaarten-aquarium aantrekkelijk inrichten is een kunst apart.Als ik naar het vivarium zou gaan, zou ik graag mijn soort (vis) willen zien. Deze zijn verboden door een bepaald soort (mens).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.