En kijk eens wat PostNL me op de zondag kwam brengen😆Hopeloos dus
En kijk eens wat PostNL me op de zondag kwam brengen😆Hopeloos dus
Duidelijk tijd voor vakantieHaha, ja ik kwam je naam tegen maar je was al geweest inderdaad dus dan blijft Mike over😉
Nou als je de vakantie betaald dan heb ik er geen problemen mee hoor😉Duidelijk tijd voor vakantie
Tja dat betekent misschien ook dat Michelle moet gaan beeldhouwenIk heb gelezen dat @ Michelle1 en @ Nicolientje-W slobbers kweken
Zou het niet een idee zijn als de dames de krachten zouden bundelen en de grootste sierslobberkwekerij van Nederland zouden vormen? 😉🙂
Of beeldsjouwenTja dat betekent misschien ook dat Michelle moet gaan beeldhouwen
Ik heb gelezen dat @ Michelle1 en @ Nicolientje-W slobbers kweken
Zou het niet een idee zijn als de dames de krachten zouden bundelen en de grootste sierslobberkwekerij van Nederland zouden vormen? 😉🙂
En dan laten we @jessicapilon alles delegeren (daar blinktie in uit)Denk dat je het niet helemaal begrijp.
Ik kweek niet, ik heb nooit willen kweken, ik ben anti kweek. Dat die slobbers daar anders over denken is wel een probleempje
En slobberkwekerij samen met Antje 🙄 Antje de hele dag of een kouwe 🍺 drinken, stuiterende door de kwekerij met zagen, beitels en al wat meer. Altijd in de ziektewet door allerhande onhandige acties. Ik maar verversen, voeren, dweilen, slobbers over brengen naar uitzwembakken. Wat wil je mij aandoen, ik heb je toch nooit iets naars aangedaan.
Misschien een gekke gedachte of een gekke vraag maar omdat ik er geen ervaring mee heb stel ik hem even aan de orde.
Er wordt gesproken over dwergblauwkikkers.
Zou het kunnen, het is maar een meedenken, dat die kikkers vreemde bewegingen maken waar de nieuwe vissen van zijn geschrokken en daardoor in de stress zijn geraakt en als gevolg daarvan de gifstoffen zijn afgegeven aan het water?Vind het ver gezocht. Sowieso dat ze schrikken van dwergklauwkikkers en ook omdat dan de vissen hier ook steeds dood in de bak moeten liggen nadat deLaLizzerd:
Ja heey zeg. Je snapt toch zeker wel dat een gentlemen een dame Noooooooooooiiiiiiiiit iets wil aandoen. Zoiets kan gewoon niet. Daarvoor bennuh de heren nu eenmaal niet door des Heren geschapen in die beruchte 7 dagen.Denk dat je het niet helemaal begrijp.
Ik kweek niet, ik heb nooit willen kweken, ik ben anti kweek. Dat die slobbers daar anders over denken is wel een probleempje
En slobberkwekerij samen met Antje 🙄 Antje de hele dag of een kouwe 🍺 drinken, stuiterende door de kwekerij met zagen, beitels en al wat meer. Altijd in de ziektewet door allerhande onhandige acties. Ik maar verversen, voeren, dweilen, slobbers over brengen naar uitzwembakken. Wat wil je mij aandoen, ik heb je toch nooit iets naars aangedaan.
Ja heey zeg. Je snapt toch zeker wel dat een gentlemen een dame Noooooooooooiiiiiiiiit iets wil aandoen. Zoiets kan gewoon niet. Daarvoor bennuh de heren nu eenmaal niet door des Heren geschapen in die beruchte 7 dagen.
Ik lees van alles over het IQ hier maar de jouwe is hoog genoeg als je dat al hebt kunnen vaststellenEn dan laten we @jessicapilon alles delegeren (daar blinktie in uit)
Ik denk dat er toen nog geen harde schijf of floppy disk was om het op te slaan.Aaah bijbel nooit gelezen, te veel inhoud. Maar nu weet ik wat er mis is gegaan, in 7 dagen ontwikkeld, wellicht toch iets te kort
Ik zal hier maar even verder gaan 🙈Het Portugees in ieder geval wel. (zie timestamp die in onderstaande link opgenomen is voor een voorbeeld)
Geen idee nog. Heb speciaal voor jou (!) net dat ondertitelde stukje even opgezocht, maar moet verder alles nog kijken. 🙂 Ben benieuwd!Wat vond je van de docu?
Haha Duits en Nederlands lijkt ook op elkaar (zeg ik als persoon die geen Duits spreekt 🤪)Haha. Net zoals Nederlands en Duits voor "buitenlanders" waarschijnlijk op hetzelfde neerkomen. 😀
Geen idee nog. Heb speciaal voor jou (!) net dat ondertitelde stukje even opgezocht, maar moet verder alles nog kijken. 🙂 Ben benieuwd!
Ik hoefde dus nog maar een klein stukje.En en en? Wie war es? 😉
Denk niet dat de verkoper hier iets van weet. Persoon gaat waarschijnlijk gewoon naar de winkel en zegt ik wil die vissen. Mij is nog nooit gevraagd wat voor aquarium ik heb of wat de meedebewoners zijn als ik vissen koop.maar afrikaanse cichliden in zo'n bakje samenzetten met allemaal goudvissen..... vraag me af wat voor verkoper zoiets laat gebeuren
Nee dat zal dan inderdaad niet gebeurd zijn. :-/ Ik merk zelf dat dat navragen bij de ene zaak (ook afh. van de verkoper) wél regelmatig gedaan wordt, en bij de andere praktisch nooit. Sommige zaken boeit het bijzonder weinig waar je je vissen in stopt.Denk niet dat de verkoper hier iets van weet. Persoon gaat waarschijnlijk gewoon naar de winkel en zegt ik wil die vissen. Mij is nog nooit gevraagd wat voor aquarium ik heb of wat de meedebewoners zijn als ik vissen koop.
Hhmmmm........ik koop alleen maar kleine en simpele visjes misschien dat daarom niemand iets vraagt 🤔Hier vragen ze bij 'doorsnee visjes' niets, maar zodra je naar grotere of bijzondere dieren vraagt komen er wel wat vragen. Mij kennen ze inmiddels, ze weten wat ik heb, maar bij nieuwe of minder bekende klanten vragen ze zeker wel even na.
Is een gemiste kans om er keigoed van te maken...want steen isoleert enorm goed en een radiatorombouw heeft altijd kieren en gaten waarde warmte door weg kan
Als dames überhaupt krachten gaan bundelen...Ik heb gelezen dat @ Michelle1 en @ Nicolientje-W slobbers kweken
Weet niet wat het is maar kan jouw filmpjes nooit meer zien.Heb het idee dat de verwarming stuk is, dus het meest lelijke ding in de bak toe moeten voegen 😅
Als je meer wilt zien dan laat maar horen! Kan hem zo langer maken en via youtube plaatsen
Bekijk bijlage 332154
Zo goed dat ze zijn 😝 Heb hem al ff via youtube geplaatstWeet niet wat het is maar kan jouw filmpjes nooit meer zien.
Zal wel aan het internet in Emmen liggenWeet niet wat het is maar kan jouw filmpjes nooit meer zien.
Eureka! Hij doet het!Zo goed dat ze zijn 😝 Heb hem al ff via youtube geplaatst
Ehh....eten lekkerder of aantrekkelijker maken is naar mijn idee toch nog net iets anders dan dwang voerenIk ben niet zo van dwang voeren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.