Scheelt mij weer googelenja klopt, ik fungeer in dit geval als doorgeefluik.
Scheelt mij weer googelenja klopt, ik fungeer in dit geval als doorgeefluik.
Deze wil ik jullie niet onthouden, vooral even opletten op de manier van vissen loslaten @4:25
Voor de rest ook 1 groot rampenplan maargoed
Ik snap je verbazing. Ter verduidelijking, dit is een opscheplepel. Veel mensen hebben hier 1 of meerdere van in huis. Mensen die zelf eten koken (je weet wel in pannen, anders even googlen) gebruiken dit normaal gesproken om het eten uit de pannen te scheppen om het daarna om het bord te leggenvooral even opletten op de manier van vissen loslaten
Ik gebruikte hiervoor wel een ouderwets klein zeefje van de Action en dan schep je er vaak gelijk meerdere uit. Dat doe ik ook zo als met afhevelen er per ongeluk jonge garnaaltjes meegaan.Heel handig hoor, die opscheplepels. Heb ik ook gebruikt om mijn 20 dagen oude fry te verhuizen 🤣
Bekijk bijlage 330166
Ahja voor de meeste visjes en garnaaltjes ideaal! Met de kogeltjes heb je alleen dat je ze het beste nooit boven water kan houden vanwege het risico van opblazen (als ze dat buiten het water doen is de kans op overlijden vrij groot, al dan niet door latere complicaties. En in dit geval moest ik er 3 specifieke van de 16 uitvangen haha.Ik gebruikte hiervoor wel een ouderwets klein zeefje van de Action en dan schep je er vaak gelijk meerdere uit. Dat doe ik ook zo als met afhevelen er per ongeluk jonge garnaaltjes meegaan.
Zo klein blazen ze zichzelf toch niet op? Of doen ze dat dan al?Ahja voor de meeste visjes en garnaaltjes ideaal! Met de kogeltjes heb je alleen dat je ze het beste nooit boven water kan houden vanwege het risico van opblazen (als ze dat buiten het water doen is de kans op overlijden vrij groot, al dan niet door latere complicaties. En in dit geval moest ik er 3 specifieke van de 16 uitvangen haha.
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ga ik zeker niet op gokken.Zo klein blazen ze zichzelf toch niet op? Of doen ze dat dan al?
Zo klein blazen ze zichzelf toch niet op? Of doen ze dat dan al?
Ik snap je verbazing. Ter verduidelijking, dit is een opscheplepel. Veel mensen hebben hier 1 of meerdere van in huis. Mensen die zelf eten koken (je weet wel in pannen, anders even googlen) gebruiken dit normaal gesproken om het eten uit de pannen te scheppen om het daarna om het bord te leggen
Volgens mij moeten we maar eens een fanclub gaan oprichtenJe kunt ook eens kijken voor de R. Espei. Dat is een leuk gekleurd visje die rustig is en mooi schoolt.
O dat hoeft niet hoor want er bestaat al een vrij grote fanclub voor mijVolgens mij moeten we maar eens een fanclub gaan oprichten
Je bedoelt het GMTO dat hoeft niet hoor want er bestaat al een vrij grote fanclub voor mij
Nou beetje jammer dat je de John P fanclub niet kent zeg 😆Je bedoelt het GMT
Ja, hij heeft er een gemaakt zonder een negeer mogelijkheid...🙂🙂😉😉😉O dat hoeft niet hoor want er bestaat al een vrij grote fanclub voor mij
Dat is zonde, dan is er voor mij niets te zoeken. Ik ben dol op de negeer-mogelijkheid.Ja, hij heeft er een gemaakt zonder een negeer mogelijkheid...🙂🙂😉😉😉
Nou beetje jammer dat je de John P fanclub niet kent zeg 😆
Als je wil dan kan ik je mn banknummer wel via de pb doorgeven zodat je ook lid kan worden
ja en dus? ga jij bepalen hoe een topic zich voortzet?
Volgens mij lukt het nog niet echt met die slangen of welIemand die weet of je een 12/16 slang over een 20mm slangtule heen krijgt met wat moeite?
Is het nou ook al de bedoeling dan om dit soort vragen in het GMT te posten?Volgens mij lukt het nog niet echt met die slangen of wel
Volgens mij lukt het nog niet echt met die slangen of wel
Stukje insnijden misschienNee dat klopt
16/22 krijg ik op 25mm slangtule, maar 12/16 lukt niet om de 20mm slangtule
Veel warmer maken, bijna branden die hapNee dat klopt
16/22 krijg ik op 25mm slangtule, maar 12/16 lukt niet om de 20mm slangtule
Laat Richard eerst ff lekker rommelen want anders verveelt ie zich het weekend weer 😉Verloopje?Bekijk bijlage 330462
Die is nog wel bezig tot 3 uur snachtsLaat Richard eerst ff lekker rommelen want anders verveelt ie zich het weekend weer 😉
Dikkere slang geeft net iets meer mee.16/22 krijg ik op 25mm slangtule, maar 12/16 lukt niet om de 20mm slangtule
Dat houdt de boel wat levendig Ben en misschien ligt mn nivo niet hogerOokal ben je er twee jaar niet, sommige dingen veranderen nooit! Onzin op het AF 🙂
Daar zal ik maar niets over zeggen😆Dat houdt de boel wat levendig Ben en misschien ligt mn nivo niet hoger
Nee zou ik ook niet doen want dan zakt het nivo nog verder hier 😆Daar zal ik maar niets over zeggen😆
Kan dat nog lager dan?Nee zou ik ook niet doen want dan zakt het nivo nog verder hier 😆
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.