Het Grote "Offtopic"-topic!

Nou ik lees net de reactie van Thea dus die wil dat dan vast even goed uitleggen :DD ;)
Heb ongeveer 5 minuten gerwijfeld of ik even heel snel gedag zou zeggen. Besloten dit te doen en daarna heel snel achter een stand gedoken:DD Maar dit ligt waarschijnlijk meer aan mijn mensenfobie dan aan Ben :deal:
 
Heb ongeveer 5 minuten gerwijfeld of ik even heel snel gedag zou zeggen. Besloten dit te doen en daarna heel snel achter een stand gedoken:DD Maar dit ligt waarschijnlijk meer aan mijn mensenfobie dan aan Ben :deal:
Mensenfobie hmm alsof ik John hoor praten...
Maar dit verklaard een hoop indd.
 
Heb ongeveer 5 minuten gerwijfeld of ik even heel snel gedag zou zeggen. Besloten dit te doen en daarna heel snel achter een stand gedoken:DD Maar dit ligt waarschijnlijk meer aan mijn mensenfobie dan aan Ben :deal:
Tja daarom had ik ook moeite om herinneringen aan je te hebben want dat ging zo snel :DD
 
Ik moest onnodig hard lachen
FB_IMG_1631779182461.jpg
 
sinds ik aquariumscience.org gelezen heb , geloof ik niet meer in die poreuze media, maar het zal best zijn werk doen.


Ik geloof niet zo in aquariumscience.org, en zo heeft ieder zijn eigen ideeën :)
 
Terug
Bovenaan