bderooij
Well-known member
Ooooh je hebt mij niet op mijn hoogtepunt meegemaakt!Kan dat nog lager dan?
Ooooh je hebt mij niet op mijn hoogtepunt meegemaakt!Kan dat nog lager dan?
Kan je dieper dan rockbottomOoooh je hebt mij niet op mijn hoogtepunt meegemaakt!
Tuurlijk zodra jij wat zegt volgens mij 😆 😆Kan dat nog lager dan?
Zeer zeker! Er is geen diepte die ik niet kan bereiken. John zal dat vast beamenKan je dieper dan rockbottom
?
Nou ik heb je ontmoet en sindsdien spreek ik je niet meer tegen BenJohn zal dat vast beamen
Badabum TSSSSTuurlijk zodra jij wat zegt volgens mij 😆 😆
Hahahahaha nou zo eng ben ik toch niet?Nou ik heb je ontmoet en sindsdien spreek ik je niet meer tegen Ben
O, jawelHahahahaha nou zo eng ben ik toch niet?
Nou ik lees net de reactie van Thea dus die wil dat dan vast even goed uitleggen 😉Hahahahaha nou zo eng ben ik toch niet?
Heb ongeveer 5 minuten gerwijfeld of ik even heel snel gedag zou zeggen. Besloten dit te doen en daarna heel snel achter een stand gedoken Maar dit ligt waarschijnlijk meer aan mijn mensenfobie dan aan BenNou ik lees net de reactie van Thea dus die wil dat dan vast even goed uitleggen 😉
Mensenfobie hmm alsof ik John hoor praten...Heb ongeveer 5 minuten gerwijfeld of ik even heel snel gedag zou zeggen. Besloten dit te doen en daarna heel snel achter een stand gedoken Maar dit ligt waarschijnlijk meer aan mijn mensenfobie dan aan Ben
Tja daarom had ik ook moeite om herinneringen aan je te hebben want dat ging zo snelHeb ongeveer 5 minuten gerwijfeld of ik even heel snel gedag zou zeggen. Besloten dit te doen en daarna heel snel achter een stand gedoken Maar dit ligt waarschijnlijk meer aan mijn mensenfobie dan aan Ben
Nee!!! Sorry Ben, we zullen liever zijnZal ik maar weer gaan, dan?
Daar geloof ik dan weer niets vanNee!!! Sorry Ben, we zullen liever zijn
Oké, John zal liever zijn. Hij zal als beheerder het goede voorbeeld moeten gevenDaar geloof ik dan weer niets van
Van jou geloof ik het eerder dan van John, om eerlijk te zijnOké, John zal liever zijn. Hij zal als beheerder het goede voorbeeld moeten geven
Van jou geloof ik het eerder dan van John, om eerlijk te zijn
sinds ik aquariumscience.org gelezen heb , geloof ik niet meer in die poreuze media, maar het zal best zijn werk doen.
Geloof je het zelf?Ik geloof alleen mezelf
Wees nu maar blij dat ik alle gele kaarten al vergeven heb😆Geloof je het zelf?
Kun je je partner er mee aansturen?! Want dan wil ik er direct één!Maar je kan beter vragen wat je er niet mee kunt 😛
Misschien kunnen we dan een groupbuy doen?Kun je je partner er mee aansturen?! Want dan wil ik er direct één!
Goed idee. Jij wilt ze natuurlijk ook voor je kids.Misschien kunnen we dan een groupbuy doen?
Ook, ja.Goed idee. Jij wilt ze natuurlijk ook voor je kids.
Schoonfamilie misschien ookOok, ja.
Kijk maar uit dat je partner je niet een stap voor isKun je je partner er mee aansturen?! Want dan wil ik er direct één!
Is niet nodig bij mij, ben van mezelf al heel lief en vriendelijkKijk maar uit dat je partner je niet een stap voor is
Hebben we het nou dan wel over dezelfde TheaIs niet nodig bij mij, ben van mezelf al heel lief en vriendelijk
Daar heb je hele andere technieken voor 😛Kun je je partner er mee aansturen?! Want dan wil ik er direct één!
Bloemen, chocola...Daar heb je hele andere technieken voor 😛
Dit is het internet, hier mag ik zeggen wat ik wil of het nu waar is of nietHebben we het nou dan wel over dezelfde Thea
Hopeloos dusIk geloof alleen mezelf
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.