Het Grote "Offtopic"-topic!

Vergeet de quarks niet:DD
Klein detail

We zijn micros, macros, chemische verbindingen we zijn niets anders dan een lopende zak aquarium voor de bacteriën die in ons verblijven 😄
 
Planten komen soms heel goed terug 😄 ik heb tot nu toe nog maar 1 of 2 planten echt verloren de rest hangt aan een zijde draadje 😂
Doe maar sjiek, een zijden draadje nog wel!
 
Don heeft ook sokken van zijde:DD
Lekker door de woonkamer glijde 😁
People Wtf GIF
 
Picture or it didn't happen :DD
Ben steeds telaat met filmen als ze over het plafond heen rent zo door de woonkamer deur heen de muur in. Glitch in de matrix! 😁
Krijg je met al die kattenkruid in huis he dan doen ze soms hele andere dingen dan je normaal verwacht 😁
Zoals de belasting zaken!Bekijk bijlage 361404
Of de was!
Bekijk bijlage 361405
Het was een lange warme dag gisteren, hard gewerkt! 😂
Nou dat je je nog íets verbaast na deze post. Ik laat ze werken voor hun brokken hoor! 😁
 
Jouw werknemers zijn toe aan siësta.
Ja ik kwam net thuis en die 2 zaten echt komisch boven aan de trap op me te wachten. Had het eigenlijk moeten filmen maar het was half verzichtig snuffelen en kusjes geven tot mimmi, pippi bij dr nek wilde grijpen. Maar halverwege in de lucht dacht ze feuk it het is te warm

Ik dacht echt bijmezelf, ze kunnen niet met en niet zonder elkaar. Maar vandaag is het zo warm, ze laten het maar in het midden 😜 wapenstilstand!
 
Tja waar denk je dat het verkoudheidsvirus in je neus van leeft:DD;)
Eiwitten? Ik moet het weten ik heb het gisteren nog in "er was eens, het menselijk lichaam" gezien. Over de witte bloedlichaampjes 😄 de dikke witte politie agent heet heel toepasselijk dikkie. Kan eigenlijk niet he 😂
 
Google is je beste vriend Don:DD
Ik zie nog voor me hoe ze in de longblaasjescellen doordrongen om om onze celfabrieken te highjacken, en te gebruiken om zichzelf te vermedigvuldigen. Hierbij gebruikten ze proteïnes dat was het. Of ik haal nu 2 dingen door de war. Kreeg ook zo veel moeilijke termen naar mn hoofd geslingerd in die kinderserie...

En anderen? Zijn er nog meer?! Heb beter moeten opletten foeifoei
 
Ik moest eerst ff opzoeken wat macrofaag is Don.
 
Ik zie nog voor me hoe ze in de longblaasjescellen doordrongen om om onze celfabrieken te highjacken, en te gebruiken om zichzelf te vermedigvuldigen. Hierbij gebruikten ze proteïnes dat was het. Of ik haal nu 2 dingen door de war. Kreeg ook zo veel moeilijke termen naar mn hoofd geslingerd in die kinderserie...

En anderen? Zijn er nog meer?! Heb beter moeten opletten foeifoei
Bekijk bijlage 361850
Ik moest eerst ff opzoeken wat macrofaag is Don.
Heb je het filmpje wel geluisterd die ik net stuurde 😂 het ging me om de termen die ze zo oproepen daar. Dat opzoeken is ook het hele punt. Ze gaan volgens mij hun doelgroep voorbij met hun limfocyten en macrofagen 😜
 
Pfffff, het is mij veel te warm om me bezig te houden met dat soort woorden:juggle:
 
Pfffff, het is mij veel te warm om me bezig te houden met dat soort woorden:juggle:
Ja dat dacht ik dus ook gisteren. Ik denk ik wil niet weten hoe ze heten ik wil ze in actie zien! Mn wens werd vervuld.. onbegrijpelijk hoe zn lichaam werkt... Wij zijn zo geëvolueerd dat we de kenmerken in ons hersenen hebben van 3 verschillende groepen dieren waaronder vissen en apen.

Als we geen botten hadden gehad dankzij de vis dan hadden we dus die mooie marcrofagen niet eens gehad wist je dat! Komen uit het been merg! Zeg maar eens even dankjewel tegen de vissen in je aquarium 😂 jullie gedeelde voorouders hebben er voor gezorgd dat jij bestand bent tegen dat griepje 😁
 
Ja dat dacht ik dus ook gisteren. Ik denk ik wil niet weten hoe ze heten ik wil ze in actie zien! Mn wens werd vervuld.. onbegrijpelijk hoe zn lichaam werkt... Wij zijn zo geëvolueerd dat we de kenmerken in ons hersenen hebben van 3 verschillende groepen dieren waaronder vissen en apen.

Als we geen botten hadden gehad dankzij de vis dan hadden we dus die mooie marcrofagen niet eens gehad wist je dat! Komen uit het been merg! Zeg maar eens even dankjewel tegen de vissen in je aquarium 😂 jullie gedeelde voorouders hebben er voor gezorgd dat jij bestand bent tegen dat griepje 😁
Dit onthoud ik wel, maar de kraan dicht draaien....
 
Ik heb met dit weer nergens zin in.
Misschien is dat het ja. Ik krijg de laatste weken echt niets gedaan. Ben al blij als ik mn dieren verzorgd heb. Enige wat me nog aandrijft zijn de dingen die ik echt leuk vind. Zelfs eten stel ik zo lang mogelijk uit 🙄 vrezelijk is dat. Heb een vaatwasser nodig, dan kook ik wel voor haar 🤫
 
Ja warm eten daar heb ik al helemaal geen trek in. Wel wat extra ijsjes:DD
 
Terug
Bovenaan