Wat is er nieuw

Het Grote "Offtopic"-topic!

Ja warm eten daar heb ik al helemaal geen trek in. Wel wat extra ijsjes:DD
Nouja was al op de grond beland vanmiddag nadat ik duizelig werd dus heb mn versnelling even een tandje lager gezet en maar lasagne gehaald. Kon het niet laten om te genieten van de ben wn jerry aanbieding bij de jumbo. Kost me een rib en 10 euro maar dan heb je wel een liter van het lekkerste ijs 😄

Ik stoot me hand ook nog onderweg dus als ik wat minder post dan is dat de rede.😂 Lekker gekneusd is ie wel. Ik weet niet meer wat ik hier van moet denken maar ik laat me vooral niet uit balans brengen. Zorgen komen vanzelf wel als ze er zijn. Beetje voorlijden dat wil ik niet meer heb ik besloten. De pijn blijft ook maar weg. Geen zin in.
 
Sterkte met de hand Don en zelf koop ik vaan aardbeien roomijs van AH en die is ook erg lekker of yoghurtijs.
De keuze is reuze.
 
Ehhh, waarom benoemt die kat de aansteker niet dan:DD
 
Ehhh, waarom benoemt die kat de aansteker niet dan:DD
Ik wist het... 😂 Dat is voor dr pijpje, wanneer ze aan het eind van de dag met een glas wiskey de krant van vandaag er bij pakt, zittend in de lage avond zon.
 
Pfffff, ik maakte me al zorgen maar dan wordt ze goed verzorgd en komt niets te kort.
 
Pfffff, ik maakte me al zorgen maar dan wordt ze goed verzorgd en komt niets te kort.
Ja this eigenlijk een nare gewoonte die ze over heeft gehouden aan de strenge winter 2022. Valt niet mee voor een single kat om voor mij en haar zusje te zorgen. Ze doet haar best dat kan ik niet kwalijk nemen. Ze word er niet minder kattig op.

Als ik dan vraag hoe het écht gaat blijft ze zeggen goed, mejouw? Dusja ik zal er zelf niet aan twijfelen. Blijft de tijger in huis kan er wel tegen in grommen maar dan graaf ik mn eigen poep in.
 
Ik doe het maar even hier want ik kan het juiste topic niet vinden, maare @jessicapilon ik heb vandaag maar 66% van me meldingen gekregen 🙁 ik blijf het maar gewoon melden. Stoor me er best wel aan. Valt erg op vandaag!
 
Ik doe het maar even hier want ik kan het juiste topic niet vinden, maare @jessicapilon ik heb vandaag maar 66% van me meldingen gekregen 🙁 ik blijf het maar gewoon melden. Stoor me er best wel aan. Valt erg op vandaag!
Tja ik kan wel zeggen wees blij want dat is beter dan 33% maar ja daar heb je niks aan.
Ik ken je probleem Don en we hebben zoals ik destijds al zei de oorzaak nog niet kunnen vinden en verder krijgen we geen meldingen van andere leden maar ik geef het nogmaals door.
 
Tja ik kan wel zeggen wees blij want dat is beter dan 33% maar ja daar heb je niks aan.
Ik ken je probleem Don en we hebben zoals ik destijds al zei de oorzaak nog niet kunnen vinden en verder krijgen we geen meldingen van andere leden maar ik geef het nogmaals door.
Het zou me onderhand niet verbazen dat het aan de cookies van me telefoon ligt 😂
 
Kun je die niet verwijderen en dan en dan weer kijken hoe of wat?
Ik zal eens rond kijken maar het lijkt me sterk dat het aan mijn kant ligt. Het is net alsof het forum vergeet dat ik topics volg, tot ik weer een reactie plaats, daarna krijg ik een dag of 2 meldingen van dat topic en dan stoppen de meldingen weer. Maar dat is niet altijd. Heel random.
 
Jij bent op dreef vandaag he! 🚂
Nee echt niet want ik zag dat Tom na 00.00 nog online was en iets had gepost en vanmorgen erg vroeg weer online was dus ja hij heeft weinig slaap gehad:deal:
Mij ontgaat s morgens om 05.00 niets hoor als ik online kom.
 
Ik zal eens rond kijken maar het lijkt me sterk dat het aan mijn kant ligt. Het is net alsof het forum vergeet dat ik topics volg, tot ik weer een reactie plaats, daarna krijg ik een dag of 2 meldingen van dat topic en dan stoppen de meldingen weer. Maar dat is niet altijd. Heel random.
Vermoedelijk heeft men dit topic stiekem voorzien van AI (Artificial Intelligence). Het topic vergeet niets maar past aan. Het weet wie de post plaatst. Niks random dus.... 🙂🙂😉
 
Ik zal eens rond kijken maar het lijkt me sterk dat het aan mijn kant ligt. Het is net alsof het forum vergeet dat ik topics volg, tot ik weer een reactie plaats, daarna krijg ik een dag of 2 meldingen van dat topic en dan stoppen de meldingen weer. Maar dat is niet altijd. Heel random.
Blijft toch raar maar goed ik heb het nog even weer bij de eigenaar neergelegd vandaag.
 
Nee echt niet want ik zag dat Tom na 00.00 nog online was en iets had gepost en vanmorgen erg vroeg weer online was dus ja hij heeft weinig slaap gehad:deal:
Mij ontgaat s morgens om 05.00 niets hoor als ik online kom.
Ik doe het hier ook al een tijdje met 5-6 uur max per nacht. This te doen maar geen reserves. Ik blijf mezelf voornemen optijd te gaan maar youtube lokt me met interessante dingen 😝
 
Vermoedelijk heeft men dit topic stiekem voorzien van AI (Artificial Intelligence). Het topic vergeet niets maar past aan. Het weet wie de post plaatst. Niks random dus.... 🙂🙂😉
Well zo intelligent is ie niet wat mn bel staat nog wel aan 😂
 
Ik doe het hier ook al een tijdje met 5-6 uur max per nacht. This te doen maar geen reserves. Ik blijf mezelf voornemen optijd te gaan maar youtube lokt me met interessante dingen 😝
Laten we dan afspreken dat je morgen rond 5 uur mij in het GDT ook een goedemorgen toewenst😉
 
Laten we dan afspreken dat je morgen rond 5 uur mij in het GDT ook een goedemorgen toewenst😉
Het is altijd ergens 5 uur op de wereld 🤷 ik neem aan dat nu alvast goedde morgen zeggen niet tolerabel is. Mn gele kaart laatst al ontvangen dus ik laat ik het er maar niet op wagen hè ik speel het nog even safe 😂
 


Kijk nou hoe lief dit moeten jullie zien 😯
Niets is zo sterk als moeders liefde!
 


Kijk nou hoe lief dit moeten jullie zien 😯
Niets is zo sterk als moeders liefde!

Ik had hem gezien.
Heb je ook die gezien waar een Chimp voor het eerst in de buitenlucht komt en verwonderd naar boven kijkt?
 
Ik had hem gezien.
Heb je ook die gezien waar een Chimp voor het eerst in de buitenlucht komt en verwonderd naar boven kijkt?
Ja ik denk het wel al vind ik dat maar triest. Het laat mij dan wel zien hoe we als mens gelijk staan aan de dieren. Zelfde (basis) emoties behoefdes en gedachtes
 
@NicoleE als je de tijd kan vinden en het interessant is dan zou je eens naar deze video kunnen kijken. (heel de channel is ge-wel-dig en ik houd van de presentator)
Wat ik vooral zo interessant vind. Is dat apen niet minder ontwikkeld zijn als de mens. We hebben de zelfde voorouders, ze zijn anders ontwikkeld. Waardoor ze dus dingen kunnen die een mens nooit zal kunnen. (Te zien in de video)

 
@NicoleE als je de tijd kan vinden en het interessant is dan zou je eens naar deze video kunnen kijken. (heel de channel is ge-wel-dig en ik houd van de presentator)
Wat ik vooral zo interessant vind. Is dat apen niet minder ontwikkeld zijn als de mens. We hebben de zelfde voorouders, ze zijn anders ontwikkeld. Waardoor ze dus dingen kunnen die een mens nooit zal kunnen. (Te zien in de video)


Ah wat interessant 🙂 Leuk dat je hem deelt.

Ik heb hem naar mezelf gemaild, en in een mapje gezet met video's die ik nog wil bekijken. Voor minder dan een half uur moet ik best tijd hebben 😉
 
Ah wat interessant 🙂 Leuk dat je hem deelt.

Ik heb hem naar mezelf gemaild, en in een mapje gezet met video's die ik nog wil bekijken. Voor minder dan een half uur moet ik best tijd hebben 😉
Je bent zo gehooked er staat een hele serie gratis op youtube. (Voorheen moest je betalen voor deze afleveringen maar dat hebben ze gelukkig aangepast) maar ook buiten de serie is het een leuke channel. Het is echt en geval appart die micheal. Heel iconisch.
 
Ik blijf het toch maar moeilijke materie vinden. Ze laat het zo simpel klinken maar ik kan het maar amper volgen om eerlijk te zijn.

Ik denk dat ik maar even verder zoek om wat dieper in de materie in te gaan. Welke vissen heb jij kunnen spotten?



Ps ze weet wat ze doet
Pps ik was eigenlijk opzoek naar informatie over rodondendron bladeren ik raak afgeleid.
 
Pps ik was eigenlijk opzoek naar informatie over rodondendron bladeren ik raak afgeleid.
Ja met YouTube begin je bij wijze van spreken met filmpjes over caviaatjes en je eindigt met een video over de kwantumtheorie :DD
En tegen die tijd is het ook al weer 3am en weg is het goed voornemen om om 23 uur te gaan slapen.
(PS, ik spreek over mezelf maar misschien herkent zich hier wel iemand in 😆.)
 
Ja met YouTube begin je bij wijze van spreken met filmpjes over caviaatjes en je eindigt met een video over de kwantumtheorie :DD
En tegen die tijd is het ook al weer 3am en weg is het goed voornemen om om 23 uur te gaan slapen.
(PS, ik spreek over mezelf maar misschien herkent zich hier wel iemand in 😆.)
Daarom kijk ik zelden YT filmpjes.
 
Ja met YouTube begin je bij wijze van spreken met filmpjes over caviaatjes en je eindigt met een video over de kwantumtheorie :DD
En tegen die tijd is het ook al weer 3am en weg is het goed voornemen om om 23 uur te gaan slapen.
(PS, ik spreek over mezelf maar misschien herkent zich hier wel iemand in 😆.)
Nouja ik ben niet voor niets zo laat wakker 😂 het erge is dat ik niet eens meer weet wat ik gekeken heb 😂 heb volgens mij dit keer uren voor mn aquarium gezeten, maar youtube history helpt me wel een handje 😄
 
Nou in dat geval kun je net zo goed niet kijken:DD
Het word vast ergens opgeslagen in de grijze massa.

Mn hersenen gebruik ik als 1 grote gegevensdumpplaats. Ik zie wel wanneer ik het allemaal een schijfopruiming geef 😂
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Thijs.ariens: Truste!
      Terug
      Bovenaan