S
schildpad
Guest
Oei paar keer na mekaar, sorry
Zal het forum wel de hik hebben gehad 😉Oei paar keer na mekaar, sorry
Was wel een mooi visje in een mooi bakje. Maar denk niet dat te hoog water de oorzaak kan zijn, wel gaat de post daarvoor over voedsel. Zou het kunnen dat ie daarvan ziek werd?
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen toch? 🙂 🙂Ja sorry, was maar een wild guess 🙂
Tja, dat vele rusten van Betta's vind ik toch een moeilijk verhaal. Duurde daarom ook een paar dagen extra voordat ik er van overtuigd was dat Sjorske echt berg af aan het gaan was.Tijdje niet geweest hier.
Jammer van Sjorske.
Mijn betta heeft zijn vinnen wel weer terug. Maar de betta is erg sloom en rustig. Zwemt bijna niet.
Hangt de hele dag tussen de drijvers.
Ik weet niet of dit hoort. Lijkt wel of de betta niet geprikkeld wordt.
Torenslakjes.
Je hebt een mooie fijnkorrelige bodem.
Pak een schepnet. Zo’n rechthoekige groene.
Schep een stuk bodem omhoog. Zand valt door het net, slakken blijven in het net.
Doe dit een paar weken achtereen voor het water verversen.
Dan worden ze steeds minder.
LOLWatervlooien vind hij wel lekker. En daar gaat die ook achteraan. Maar ook erg lui hoor.
Vaak moet de vlo in de buurt van zijn bek zwemmen.
Hahaha een onderwater vlooiencircus 🙂Straks moet je de vlo nog eerst trainen om naar de bek van de vis te zwemmen .
Watervlooien vind hij wel lekker. En daar gaat die ook achteraan. Maar ook erg lui hoor.
Vaak moet de vlo in de buurt van zijn bek zwemmen.
Ik dacht dat Marcel veganist is.Gaat volgens mij veel op zn baasje lijken😀😉
Ik dacht dat Marcel veganist is.
Tja hoe moet ik dat nou uitleggen, was een beetje als grapje bedoeld.Maar ik snap hem zelf ook niet meer 😀Ik dacht dat Marcel veganist is.
Tja hoe moet ik dat nou uitleggen, was een beetje als grapje bedoeld.Maar ik snap hem zelf ook niet meer 😀
Zalig! IRL moet ik ook geen moppen vertellen hoor. Ik kan ze nooit goed onthouden en weet dan vaak het einde niet meer 😀Ik heb een opoe gehad en dat was een schat van een vrouw maar moppen vertellen kon ze niet, ze vertelde ze zo enorm omslachtig dat het een flink aantal minuten duurde eer ze klaar was met vertellen en niemand de mop snapte behalve mijn opoe en die gierde het dan uit van de lach
Zalig! IRL moet ik ook geen moppen vertellen hoor. Ik kan ze nooit goed onthouden en weet dan vaak het einde niet meer 😀
Het is gelukkig weer goedgekomen met je bak dus, al heeft het wel even geduurd (2 maanden?
Hier blijft het ook bij. Niets in de bovenlaag. De espei (ik dacht 10 maar blijkt dat ik er 11 heb overgezet) zijn in dit bakje best een mooie blikvanger.Mooi schooltje ook Nicole.
Poeh, ''even'' een kuurtje doen zeggen ze dan.dus het is nu zo'n 3 maanden geleden
Goede keus geweest ja, ik ben zelf heel blij met de mini japonic's dat zijn ook goede opruimertjes, zelfs het sponsje op de inlaat blijf verrassend schoon.ik veel te danken had aan de Oto's
Leuk plantje is dat ja, die voeg ik binnenkort ook nog een keer toe.Hydrocotyle leucocepphala
Laat ik zeggen dat er na twee maanden duidelijk verbetering in kwam. Maar nu pas oogt de bak weer, op een paar algjes na. Precies onder het midden van de lamp. Eerder niet gehad dus ik moet de oorzaak ergens anders zoeken denk ik. Ik ben nog zoekende 😀Poeh, ''even'' een kuurtje doen zeggen ze dan.
Naweeën?Eerder niet gehad dus ik moet de oorzaak ergens anders zoeken denk ik. Ik ben nog zoekende 😀
Zou kunnen, ik zie het niet echt aangroeien behalve op de punt van een stuk hout dat net boven water uit steekt. 3 cm daaronder niks. Dus als het blijf haal ik die punt er af.Naweeën?
Daar kunnen de Oto's net niet bij dan? punt verwijderen en klaar iddbehalve op de punt van een stuk hout dat net boven water uit steekt
Ze kunnen er net wel bij maar ik denk dat het voor hen geen aantrekkelijke alg is.Daar kunnen de Oto's net niet bij dan? punt verwijderen en klaar idd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.