NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Aangezien mevrouw nogal beweeglijk is gok ik erop dat het een filmpje wordt.Take your camera....
I mean "your time"!
Aangezien mevrouw nogal beweeglijk is gok ik erop dat het een filmpje wordt.Take your camera....
I mean "your time"!
Morgen zou ik er heen kunnen hoor, maar ik heb besloten dat deze dame in elk geval blijft. Eventueel als tweede dame maar om er nou een tweede in het territorium van de eerste te zetten. Denk dat ik dat toch maar niet moet doen? Als het al verstandig is in een 60 cm.Ah, jammer van de dame. Wellicht de winkel de vis die je wou laten reserveren en aangeven dat je de verkeerde mee hebt gekregen. Kun je even eea uitzoeken, voordat die dame verkocht wordt. Al zal de winkel zondag en maandag dicht zitten vermoed ik
Mijn aarzeling is dus heel terecht volgens jouw ervaringen. Nou heb ik in een grijs verleden 3 (!) dames in een Hagen Marina 60 gehad en dat ging heel erg goed. Zochten elkaar niet op, geen stress strepen... maar dat bakje stond belachelijk vol met groen.Als ik zie hoe de 2 dames het hier in de 80cm deden, ik blijf in ieder geval bij 1 wat meer dan prima gaat. Nu had ik de bak ook niet vol beplant, maar er waren toch meer dan genoeg zichtlijnen gebroken en toch wisten ze elkaar constant te vinden. Met 1 man en 3 vrouwen ging het wel prima, maar dat oogde mij gewoon te druk. Ben meer van de kleinere visjes
Jammer Nicole, dat je het verkeerde visje hebt meegekregen, maar deze ga je vanzelf ook wel mooi vinden, en schoonheid is trouwens ook niet alles 😉
Een vrouwtje erbij zou ik ook niet doen, veel weet ik er niet van, maar heb wel gelezen dat je minimaal 5 vrouwen zou moeten houden en ze dan ook tegelijkertijd moet plaatsen.
Ja ook dames kunnen een hoop ellende veroorzaken als je pech hebt dus ik zou geen risico nemen. Omdat deze al niet op de foto wil zal ze wel geen makkelijk karakter hebben😉
Liever een leuk karakter dan mooi en lui. Niet voor niets koos ik een dame.
Wat bedoel je? Ikkuh nie snappuh 😀ik ben allesbehalve lui hoor 😀
Ik heb geen idee. Ik kom eigenlijk nu online om me meer te verdiepen in stip. Ik denk dat het risico ook is dat anderen ook zichtbaar stip gaan krijgen. Kan aan de espei niets zien en de Oto's en Cory panda's zitten te goed verstopt met al dat groen.Met een beetje geluk verdwijnt de stip vanzelf weer, of kan dat niet?
Fietsband staat plat. Ben aan het rondbellen voor iemand die me er heen kan rijden.
Ik las net ergens in een topic dat iemand de temp flink had verhoogd en dat er geen medicatie nodig was.
Ik ga ook een fiets met houten banden aanschaffen.Je had mij mogen bellen Nicole maar ik weet niet of ik nog op tijd kom![]()
Beter gewoon de bak behandelen idd, voor zo ver ik weet heeft het geen grote gevolgen voor de bak zelf.Ik denk dat het risico ook is dat anderen ook zichtbaar stip gaan krijgen
Hier is het net andersom, onafscheidelijk zijn ze, dat verklaard de offspring denk ik ook, 7 stuks tel ik er tot op heden.Ik zou niet eens weten als een Cory sterft, ze zijn in dit bakje zelden of nooit samen te spotten.
Ik bedoel eigen dat door de vele planten en het hout ik ze maar heel weinig zie. Tijdens voertijd zie ik ze wel maar al scharrelend verdwijnen er ook weer een paar onder het struikgewas. Zo is nooit echt het hele plaatje compleet heb ik het idee.Beter gewoon de bak behandelen idd, voor zo ver ik weet heeft het geen grote gevolgen voor de bak zelf.
Hier is het net andersom, onafscheidelijk zijn ze, dat verklaard de offspring denk ik ook, 7 stuks tel ik er tot op heden.
Ik ga ook een fiets met houten banden aanschaffen.
Werd me nadrukkelijk bij de kassa nog eens gezegd dat ze Marble is. Allé, ze komt uit een lading inkoop van marble Betta vrouwen. Daar moet ik dus van uit gaan.Weet je al zeker vanuit de winkel of ze de goede hebben gestuurd?
Kenmerk van de Marble is toch juist dat ze een gen hebben zodat hun kleur een aantal keer in hun leven gaat veranderen? Is dat gen niet versprongen ( misschien wel door stress, vangen, nieuwe omgeving) en heeft ze daarom een andere kleur? Ik weet het niet hoor maar het zou zo maar kunne
Voordeel van vrouwen is wel dat je er gewoon meer kunt nemen!
Eindelijk neem je mijn wijze raad dus aan 😀
Ik twijfel trouwens nog steeds om dit uit te leggen, maar ergens denk ik dat je wel weet wat ik bedoel?Wat bedoel je? Ikkuh nie snappuh
Gezien het risico van het houden van meerdere vrouwen (en zeker als je er toevoegt aan een bestaand territorium) heb ik besloten dat niet te doen.Ik zou toch maar langs die winkel gaan! Wie weet hebben ze die andere vrouw nog! Probleem is alleen dat je dan ook nog minstens een derde moet nemen haha. Die vis die je liet zien was echt prachtig.
Deze komt bij Robert Knops in Geleen vandaan. Maar voor mannen moet je aan de overkant van de Rijksweg zijn, bij Aquaworld.Welke winkel was het als ik vragen mag?
Wetenschappers kunnen een gen aanpassen en dat nog niet eens zo lang. Maar of een gen zomaar kan "verspringen"? Ik ben geen wetenschapper maar betwijfel het wel.Die stip is akelig, maar gelukkig goed te verhelpen! Gewoon zekere voor het onzekere en kuren!
Weet je al zeker vanuit de winkel of ze de goede hebben gestuurd?
Kenmerk van de Marble is toch juist dat ze een gen hebben zodat hun kleur een aantal keer in hun leven gaat veranderen? Is dat gen niet versprongen ( misschien wel door stress, vangen, nieuwe omgeving) en heeft ze daarom een andere kleur? Ik weet het niet hoor maar het zou zo maar kunnen.
Wetenschappers kunnen een gen aanpassen en dat nog niet eens zo lang. Maar of een gen zomaar kan "verspringen"? Ik ben geen wetenschapper maar betwijfel het wel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.