Nicolientje-W
Well-known member
Tyrap?
Alles wat flexibel is zitten weekmakers in, dus ook in tywraps
Tyrap?
Mmm, en in die zuignapjes van de filterbuizen dan?Alles wat flexibel is zitten weekmakers in, dus ook in tywraps
Mmm, en in die zuignapjes van de filterbuizen dan?
Ja precies, en dan ook nog alle snoeren die onder water zitten natuurlijk, dan maakt dat kleine tyrapje ook niet meer uit😀Ook daar zitten weekmakers in
Ja precies, en dan ook nog alle snoeren die onder water zitten natuurlijk, dan maakt dat kleine tyrapje ook niet meer uit😀
Antje, je hebt een goed punt met de weekmakers. Ken jij alternatieven voor bv de zuignappen. Voor inlaat en uitstroom zou ik het zo gauw niet weten, alleen hoe harder het plastic hoe beter in dit opzicht.Dat is een redenatie die geen steek houdt, alles wat je uit het water kan houden is beter voor de vissen. Ik denk ook niet dat jij bijv. aan gescheiden afval verzamelen doet, want ja de buren doen het tenslotte ook niet dus wat maakt 1 zo'n onbenullig Patrickje dan aan verschil aan de vervuiling van het oppervlaktewtaer en de oceanen. Overigens is dit niet als aanval bedoeld maar meer om je te categoriseren om voor mijzelf helder te hebben in welke categorie ik jou moet plaatsen
Daar heb je gelijk in, ben ook maar een beetje aan het dollen.Dat is een redenatie die geen steek houdt, alles wat je uit het water kan houden is beter voor de vissen
Ik ben behoorlijk begaan met het milieu hoor, absoluut.Overigens is dit niet als aanval bedoeld maar meer om je te categoriseren om voor mijzelf helder te hebben in welke categorie ik jou moet plaatsen
Antje, je hebt een goed punt met de weekmakers. Ken jij alternatieven voor bv de zuignappen. Voor inlaat en uitstroom zou ik het zo gauw niet weten, alleen hoe harder het plastic hoe beter in dit opzicht.
Fixeren geeft mij zelf meer rust 😀En wat je kan doen is de buizen aan de buitenkant van je bak fixeren met een zuignap
Hahaha, ik vind wel dat je erg gave vissen hebt.
Geen techniek in de bak neem ik aan? Ik kan je van harte een ADA lily pipe aanbevelen 😀
Soms zijn mensen wat minder serieus hoor 😉Breken vrij snel.
Helemaal mee eens hoor.Dat is een redenatie die geen steek houdt, alles wat je uit het water kan houden is beter voor de vissen.
Allemaal aannames weer. Je zou het hem ook kunnen vragen. Maar in plaats daarvan vul je zelf het antwoord maar vast in?Ik denk ook niet dat jij bijv. aan gescheiden afval verzamelen doet...
En tot slot plaats je jezelf hoger dan Patrick door hem Patrickje te noemen?want ja de buren doen het tenslotte ook niet dus wat maakt 1 zo'n onbenullig Patrickje dan aan verschil aan de vervuiling van het oppervlaktewtaer en de oceanen.
Iedereen maar in hokjes willen plaatsen. Leven en laten leven, maak je niet druk joh....meer om je te categoriseren om voor mijzelf helder te hebben in welke categorie ik jou moet plaatsen
Net als met mensen, soms is het karakter wat de schoonheid geeft.Misschien niet moeders mooiste,
Wat heeft John hier nu weer mee te maken 😀Net als met mensen, soms is het karakter wat de schoonheid geeft.
Wat heeft John hier nu weer mee te maken 😀
Het is dat ik @Nicolientje-W ''ken'' en ik weet hoe ze kan reageren, eerlijk en direct (wat ik overigens waardeer) en er is verder ook niets aan de hand hoor😉En tot slot plaats je jezelf hoger dan Patrick door hem Patrickje te noemen?
Oke dan zal ik mijzelf weer koets *uhm koest* houden.er is verder ook niets aan de hand hoor
Die houd ik erin. Koest! 😀Oke dan zal ik mijzelf weer koets *uhm koest* houden.
Ja dat idee heb ik ook Ton, ik denk dat het een wekelijks taakje gaat worden. En misschien moet ik er wel meer dan 1/3 uithalen. Zal het morgen nog eens bekijken. Achter de spraybar (dit zit onder de klep en zie je niet) ligt ook nog Salvina te zonnen.Daar kunnen heel wat koeien van grazen, uitscheppen kan je blijven doen denk ik, anders verstikt het je bak.
De vissen, met name de espei zwemmen nu bij de voorruit, eerder waren ze erg schuw.Mooi onkruidje 😉
Heb het idee dat vissen (en garnalen) wat drijfplanten wel kunnen waarderen.De vissen, met name de espei zwemmen nu bij de voorruit, eerder waren ze erg schuw.
Ik denk haast (bijna) alle vissen en garnalen.Heb het idee dat vissen (en garnalen) wat drijfplanten wel kunnen waarderen.
Ja, in mijn bakje zie ik nou hoe belangrijk het is, het Verschil is erg groot.Heb het idee dat vissen (en garnalen) wat drijfplanten wel kunnen waarderen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.