Gaat vast goedkomen en je kan het ophalen combineren met een leuk dagje uit 😉
Wat een lekker vol buikje
Ja heerlijk he? Zijn toch echt wel mijn favorietjes. Ik zie al een grote groep in een grote bak voor me.Wat een lekker vol buikje
Dank je John...Nog steeds lekker bezig die Nicole, leuk hoor!
Ben benieuwd naar je nieuwe bewoners!
Goede keus dat je het bakje behoud, wel jammer dat je gedag moet zeggen tegen je favoriete visjes, maar zouden de Panda's er niet in kunnen blijven?Ik zie het als een doorstart van dit bakje. Eindelijk komt er week beweging in.
Klopt, herinner ik me nu ook. Bij mij hebben ze niet gekweekt zover ik weet, geen eitjes/jongen gezien. De aeneus wisten hier echter niet van ophouden.Dat ze niet zo warm hoeven te zitten heb ik ook meerdere malen gelezen idd, er is mij ook geadviseerd (door Nicolientje) om ze niet zo warm te houden wegens het paargedrag wat ze hier een tijdlang continu aan het uitvoeren waren.
Is mijn geheugen ook weer opgefrist 🙂Ja dat waren de sterbai's die hier alles verslinden wat ze te pakken kunnen krijgen wat op/in de bodem leeft, weet even zogauw ook het topic niet meer maar zie dat gedrag bij de groep panda's die ik heb zitten overigens ook, daarentegen doen de hasbrosusjes en de pygmeausjes dat weer niet, die eten wel babygarnalen en wormpjes en mosseldiertjes maar geen eigen broed en ook geen ander broed
Als het goed is 15 stuks. 5 man, 10 vrouw.Het is een heel mooi groen en mysterieus bakje.
Goede reis vrijdag, hopelijk werkt het openbaar vervoer mee.
Hoeveel visjes ga je ophalen?
Nee dat lijkt mij ook niet, dat is echt een buitenbeentje bij dit plantenbestand, zelfs de Hydrocotyle is even wennen, maar die gaat dus als drijver fungeren?Elodea densa. Die laatste er vanmorgen maar gauw uit gehaald wat het zag er niet uit.
Ik vind zelfs het eikenblad uit de toon vallen hoor. Misschien verandert dat naarmate het groeit. De Hydrocotyle is inderdaad bedoeld als drijver. Als die het goed doet verminder ik de S. natans drastisch.Erg fraai bakje zo, alles staat echt precies op de goede plek,
Nee dat lijkt mij ook niet, dat is echt een buitenbeentje bij dit plantenbestand, zelfs de Hydrocotyle is even wennen, maar die gaat dus als drijver fungeren?
Je bedoelt rechtsboven?Die stronk daarboven is wel ugly daar moet je nog even aan werken
Ja ik houd van groen 😀Kijk dit wordt een echte jungle bak zodra dat gaat groeien!
Nee klopt inderdaad haha geduld, geduldJe bedoelt rechtsboven?
Dat is catappa schors en een sororoca zaaddrager. Moeten nog zinken. Ze liggen er nog geen halve dag in 😉
De schors wil ik ergens achteraan wegwerken.
Of bedoel je wat anders?
Shit me tooJa ik houd van groen 😀
Zeker! Ik ga dat een deze dagen voor je doen. Als het niet teveel reflectie geeft doe ik het overdag en anders in de avond/schemer.Een foto van een afstandje is dat mogelijk? 😀
Doe ik zeker Antje, zo'n bak loopt immers niet weg.Gewoon op je gemakkie
Je hebt idd een bepaalde look in je bak waar weinig andere soorten planten bijpassen, eikenblad kan daar nog wel, maar of dat groeit in dat donkere hoekje?Ik vind zelfs het eikenblad uit de toon vallen hoor.
😀Waterpest gekocht als tijdelijke manier voor extra beschutting, maar het was echt té erg,
Ga het gebruiken tijdens transport.
Dat is inderdaad een probleemhoekje. Eikenblad "kan daar nog wel". En daar heb je gelijk in. Kan nog net in mijn ogen.Je hebt idd een bepaalde look in je bak waar weinig andere soorten planten bijpassen, eikenblad kan daar nog wel, maar of dat groeit in dat donkere hoekje?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.