Ik vraag me af of ze beter zichtbaar zijn in een lichtere bak, het blijven natuurlijk erg kleine visjes, de mannetjes zijn nog kleiner dan een volwassen garnaal
😀
[/QUOT]
Ja ze zijn echt mini, heel erg schattig
Het gedrag is ook mooi om te zien, soms komen ze elkaar tegen (en ik denk dan twee mannen, maar van een afstandje lastig te zien), en dan is er even een korte schermutseling. Het andere moment zie je ze in een groepje voorbij komen of ook wel los van elkaar.
Maar een nieuw bakje opstarten is wel altijd leuk natuurlijk, even wat anders.
Ja inderdaad. Ben nu eigenlijk nog maar aan het inventariseren. Maar komen zal het er wel op den duur.
Hoelang heb je deze home al?
Volgens mij april 2017 dus zo'n 2 1/2 jaar
Zelf zou ik als ik weer de Formosa zou nemen een wat bredere bak nemen van bv 60cm ivm de zwemruimte.
Ga ik dat in elk geval doen. Ze zijn dan ook wel klein maar kunnen er enorm tempo op zetten. Vliegensvlug.
Daarmee vervalt de Aquatic Nature Cocoon en ook de Dennerle cube 60.
Ik ben donderdag in de buurt van de LFS en ga voor de aardigheid eens vragen wat een maatwerk bakje kost, zou wel graag wat dikker glas willen hebben dan 4 mm.
Wij gebruiken daarvoor statische raamfolie van de gamma, rijstpapier dacht ik.
Ik heb jaren geleden een matte doorzichtige achtergrond achter een Juwel bak gehad en dat was best mooi. Ik weet niet of je zoiets bedoelt?
Bij de hornbach hebben ze dit spul in meer kleuren dacht ik.
Daar had ik geen idee van. Ik ga dadelijk online kijken of ik het vinden kan om bij favo's te zetten. Ben een mapje aan het aanleggen met zaken die ik graag wil onthouden voor het nieuwe bakje.
Als meubel voor kleine bakken gebruiken we hier krukjes van de ikea.
Oh die zien er leuk uit zeg!Is ook de eerste keer dat ik die voorbij zie komen. Onthouden dus!