Als het groeit is het goed, en hij komt vanzelf hoger waardoor die meer licht gaat vangen.Er zit al groei in, daar ben ik erg blij mee
Verder vind ik het een erg mooi bakje, mooie opstelling
Als het groeit is het goed, en hij komt vanzelf hoger waardoor die meer licht gaat vangen.Er zit al groei in, daar ben ik erg blij mee
Ik ga mijn best doen ze te filmen Antje, maar misschien is het een paar keer wennen voor ze als ik zo dichtbij komen met de telefoon. Ik weet natuurlijk niet of eten voldoende afleiding is voor ze.Ben benieuwd NicoleE
Ik hoop dat de telefoon voldoet voor foto’s. Morgen met voeren eens kijken hoe dichtbij ik kan komen. Dan kan ik er misschien meer over zeggen.Leuk dat je de nieuwe visjes hebt, een foto of filmpje zal nog even moeten wachten begrijp ik.
Dat is een mooi setje Nicole.Als ik mijn moeder vertel dat het eten staat te pruttelen, lieg ik geen woord.
Bekijk bijlage 281674
Thanks!Oh leuk dat je ze hebt! Ben benieuwd, geduldig afwassen
Ik had al een opmerking willen maken over de handdoeken en zo 😀Eh, afwachten Tnx autocorrect
En dat maakt dan weer dat ik steeds nieuwsgieriger wordt waar dit op uit gaat draaien...Ja heerlijk he? Zijn toch echt wel mijn favorietjes. Ik zie al een grote groep in een grote bak voor me.
Het is echt dat 24 graden continue te warm is voor de formosa 🙁
Alles kan natuurlijk maar koeler is beter, zoals John ze bv ook op 20/21 had. Verschrikkelijk moeilijke keuze 🙁
Ik zat met dit bakje al zo lang op een dood punt, hebben jullie denk ik ook wel gemerkt. Geen bewoners erbij, vooral omdat ik maar niet wist wat.
Ik vind labyrinthvissen erg leuk, maar zonder dekplaat is dat niks.
Toen heb ik een hele tijd zitten dubben wat wel. Kon niet echt wat vinden dat me kon bekoren. Tenminste geen hoofdvis. En dan iedere keer die levendbarenden die door mijn hoofd bleven spoken. Ik denk dat jullie van je geloof waren gevallen als ik met guppen was aangekomen 😀
Ik zelf trouwens ook
De formosa trok mijn aandacht en hoe meer ik er over las, hoe leuker ik ze ging vinden al zijn ze niet spectaculair om te zien - maar misschien is dat het hem wel juist.
Ik zie het als een doorstart van dit bakje. Eindelijk komt er week beweging in.
Die dingen die onmisbaar verbonden zijn met onze hobby toch 😀Ik had al een opmerking willen maken over de handdoeken en zo 😀
Exact, maar truien en spijkerbroeken zijn er ook goed voor 😀Die dingen die onmisbaar verbonden zijn met onze hobby toch 😀
Zo’n apparaat zit ik ook wel eens aan te, maar hoe zit het met het geluid wat die set produceerd?Als ik mijn moeder vertel dat het eten staat te pruttelen, lieg ik geen woord.
Bekijk bijlage 281674
Dat valt reuze mee. Toen de pomp liep maar nog niet aangesloten was dacht hij dat hij erg veel lawaai maakte (JBL pompje wordt bijgeleverd). Ik was al op zoek naar een andere pomp.Zo’n apparaat zit ik ook wel eens aan te, maar hoe zit het met het geluid wat die set produceerd?
Ik ben benieuwd naar deze pomp, ken ze verder ook niet. Ik vind hem nu bijna fluister stil.Ik ken deze luchtpompjes niet maar die ik heb gehad gingen na enige tijd altijd irritant brommen en trillen. Daarom gebruik ik nu een kweekschaal.
Ja denk ik ook John, theelepeltje per vakje in een ijsblokjes vorm. Altijd mooi om achter de hand te hebben als je eens zonder zit.Eventueel kun je ze denk ik ook wel invriezen.
Maar ja voor je een andere bak koopt, is de bodem wel de oorzaak want ik dacht dat ze met een donkere bodem zich juist meer op hun gemak zouden voelen..
Ik had in mijn bakje geen achterwand en ik zag ze ook amper zoals ik al eerder aangaf.
https://www.hornbach.nl/shop/AQUATL...xclusief-onderkast-zwart/8809146/artikel.html
Deze had ik ook en die zwarte rand rondom is vastgekit maar verder een fijne bak.
Als ik ze zie zijn ze nog nauwelijks te onderscheiden van de bodem.
Tja en inderdaad zullen ze zich op een zwarte bodem meer op zijn gemak voelen.
Lastig.
Het is ook wel dat ik het Home bakje op den duur kwijt wil dus een nieuw bakje is toch gewenst, al heb ik er geen haast bij.
Maar dan die inrichting hè, wat voor bodem en achterwand. Vind ik erg lastig voor deze ukken.
Zat die rand ook bovenlangs?
Ik moet eigenlijk 'even'naar de Hornbach om te kijken maar ligt hier niet echt om de hoek.
Als je toch een open bak wil, waarom dan niet een volglas bak kopen?
https://www.azaqua.nl/optic-white/aquarium-optic-white-60x30x36
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.