Flesdruk is altijd gewoon goed rond de 60 bar. De werkdruk weet ik niet maar ik begreep hier eerder in het topic dat die voor de dennerle quantum die ik volgens mij heb (jaren geleden gekocht) dat die 1 bar geeft. Dat zou te weinig kunnen zijn.Hoeveel druk heb je?
Dennerle quantum dus waarschijnlijk met een bellen teller en de flesdruk. Met flipper en zo’n witte co2 fles erbij.Beste @glennosh vertel even welk type co2 regelaar je hebt van Dennerle.
Ik weet van mijn dennerle regelaar dat op de klokjes (1) de flesdruk en de (2) aantal bellen zichtbaar waren via een kleurindicatie.
Hier werk ik altijd met een werkdruk, dan wel door een reactor, van rond de 2 á 2,5 bar. Overigens bij een reactor, in mijn geval eigenbouw, zie je helemaal geen bellen. De CO2 oplossing in water is dus aanzienlijk beter.Flesdruk is altijd gewoon goed rond de 60 bar. De werkdruk weet ik niet maar ik begreep hier eerder in het topic dat die voor de dennerle quantum die ik volgens mij heb (jaren geleden gekocht) dat die 1 bar geeft. Dat zou te weinig kunnen zijn.
Ja dat klopt ja. De vloeistof in de dropchecker. Er zat geen schroevendraaier bij. Maar ik heb er zelf 1 die erop past. Eheim professional 4+ 600.Hoi @glennosh even voor de zekerheid, met blauwe indicatie bedoel je de vloeistof in de dropchecker(?). Een vraag, zat er bij de Dennerle regelaar een schroevendraaier? Wat voor merk, type buitenfilter heb je?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.