Jos Hut
Well-known member
Het legsel van de Farlowella's heeft last van schimmel. Vanochtend waren er twee jongen uitgekomen. Af en toe even flink spartelen en verder teren op die hele dikke dooierzak. Vanavond zag ik een flinke toename van de schimmels. In een alles of niets poging heb ik de eitjes die nog niet waren uitgekomen in een glazen schaaltje gedaan en zoveel mogelijk schimmels met een pincet weggehaald. Een paar druppels Esha 2000 in het schaaltje en vijf minuten laten staan. De geleidbaarheid in het kweekbakje verlaagd met 100 microsiemens door osmosewater toe te voegen. Vervolgens alles weer terug in het kweekbakje en nu verder afwachten. Voor de zekerheid nog wat esha2000 toegevoegd.
In mijn huiskameraquarium hebben de Altospinosa's weer een legsel op dezelfde steen als de twee vorige keren. Het koppeltje was gisteren elkaar het hof aan het maken en vandaag was het weer zover. Een mooi legsel.
Boven op zolder 15 aquaria schoon gemaakt en daarvan alle water ververst. Er gaat flink wat voer in dus moet er ook flink ververst worden.
Hobbygroet,
Jos Hut
In mijn huiskameraquarium hebben de Altospinosa's weer een legsel op dezelfde steen als de twee vorige keren. Het koppeltje was gisteren elkaar het hof aan het maken en vandaag was het weer zover. Een mooi legsel.
Boven op zolder 15 aquaria schoon gemaakt en daarvan alle water ververst. Er gaat flink wat voer in dus moet er ook flink ververst worden.
Hobbygroet,
Jos Hut