Juwel meterbak van Zwits


Jij ook bedankt Herstarter! leuk om te horen dat iemand ook daadwerkelijk mijn hele boekwerken leest en ook nog leuk vindt :p
 
De kleintjes worden groter! vond het leuk om het proces een beetje achter elkaar te zetten, dus bij deze:

Hoe het begint:

ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


paar weken
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


weer iets ouder
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


etc
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg

ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


Man 1
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


man vandaag
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


man 2
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


man 2 vandaag
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg


en nog een garnaaltje wat op een blad van het HN zat, in een druppel water.
ZoXxcNwdRaJEbxlgq4o5PzuOrfn3ncmx.jpeg
 
Leuk hoor dat je cacatuoides zo productief zijn! En erg leuke foto van je garnaal, had dat nog nooit gezien dat ze zich zo bijna boven het wateroppervlakte bevinden.
 
Heel grappige foto van die garnaal. Vraag me af hoe die daar weer wegkomt, want die pootjes zijn toch niets gewend te dragen en bovenwater is het natuurlijk allemaal stukken zwaarder.... :)
 
Bedankt allen! :thumbs:

@Herstarter, dat is niet zo'n punt.. je best vast wel bekend met het plotselinge springen van garnalen ;)
 
Wat leuk dat je kleintjes hebt. Heb net toevallig ook een stel Cacatuoides gekocht. Dat voorspelt wat. :)
 
Bedankt allen!

@marcel: super! met jouw kwaliteiten als fotograaf moet dat wel grandioze foto's opleveren. vind het een fantastisch visje met een heerlijk karakter.

@memmo: volgens mijn logboek zijn de jonge caca's die nu nog rondzwemmen (die je ook op de laatste foto's ziet) ongeveer van 5 augustus, dus bijna 5 maanden oud.
 
Mooi serie foto's van die kleintjes Zwits :foto:
Die garnaal vind ik wel een heel bijzondere foto.
Jouw dieren hebben het prima naar hun zin!

John.
 
Dank je John!

en helemaal mee eens Alex.

Nog wat random foto's gemaakt, beetje met ISO en lichtmeting gespeelt, verder bewerk ik mijn foto's nooit.

Het vrouwtje dat eerder ziek was is weer helemaal opgeknapt, heeft slechts nog een witter plekje aan haar kop maar verder weer helemaal mooi op kleur.

Andere vrouwtje is weer nestje aan het voorbereiden, dus het mannetje is erg mooi aan het pronken.

JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg


vrouwtje dat ziek was
JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg


JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg

vrouwtje beschermen
JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg

JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg


JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg

JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg


JAru-6bf0i1jru46BFQXCZ7tXGnW3YQt.jpeg
 
Je kan ijs echt mooi op kleur. Scheelt wel dat er vrouwtjes zijn om tegen te pronken. Maar het moet een genot zijn om naar deze mooie vissen te mogen kijken.
 
dank jullie wel voor de complimenten! altijd leuk om te horen.

De caca man is inderdaad een echte showbink, is nog steeds flink bezig :)
 
Ook in deze bak is het weer feest, maarliefst 2 nestjes!
Het vrouwtje met de meeste rood heeft weer een nestje maar ik heb er nog niet heel veel gezien, dus ik verwacht er niet te veel van.

Nou heeft ook 1 van mijn caca jongen een nestje.. dat had ik dus nooit verwacht, omdat ik dacht dat ze nog te klein was/waren. ze is maar 1/3 van de lengte van een volwassen vrouw :oops:

ook dit vrouwtje heeft niet veel jongen dus het zal wel loslopen, maar het wordt nu dus wel tijd dat de jongen gaan verhuizen ;)
 
Gaat goed Zwits. Hier al geen tijden meer een nestje gehad. Vorig jaar de laatste van de Caca's, daar heb ik nog een vrouwtje van over, de rest niet gehaald.
 
Leuk dat je weer jongen hebt, Ik ben benieuwd naar foto's als ze vrij rond beginnen te zwemmen.

Je jongen caca's zijn er wel vroeg bij dus....
 
@Crash: na de ruzie van het mannetje caca en 1 van zijn vrouwtjes was het hier ook een paar maanden stil. maar nu toch weer ineens.

@Melle: ze zijn wel t� jong, maar goed, heb ik weer wat geleerd. ik verwacht alleen niet dat ze het gaan halen van deze nestjes.
 
het hele jonge vrouwtje met jonkie
KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg



KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg


vermoedelijke vader

KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg


KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg


ander mannetje.. krijgt wat blauw in de vinnen

KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg


KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg


Andere vrouwtje met nestje

KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg


KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg


Mijn beide meterbakken


KgkFEUjYKNcJFyuDos49-VSewZaVfWPQ.jpeg
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=B46cT8yFIYs&feature=youtu.be[/video]
 

Terug
Bovenaan