Killerfish
Well-known member
Tja, mooie aanbiedingen zijn er om gebruik van te maken. Dus... de meterbak moet plaats maken voor een grotere bak. Vanavond opgehaald en alvast een begin gemaakt met de scape en het filter met kit vastgezet. Laten drogen en wachten tot morgen, dan komt er 30kg sansibar dark binnen en kan ik verder met scapen
Laten we beginnen met een carshot van het ophalen met z'n beiden. Alhoewel ik enorm scheel lijk zo 🙈
Wat een reus in de ruimte, maar zo blij mee
Eerst schoonmaken en de achterwand eruit, lekker kitkrabben 😑
Vaag genoeg hebben ze de deuren ipv afstellen opnieuw vastgezet met pianoscharnieren omdat het niet paste. Had nog een paar goeie, de juiste, scharnieren liggen dus maar ff vervangen
En alvast een start met scapen
Mis eigenlijk hoogte maar t hout is op 😐 Even kijken wat ik doe, ergens hout scoren of opvullen in de hoogte met planten... Voor vandaag is het iig goed, kan nu weinig doen dan wachten tot de kit droog is en het grind binnen is
Laten we beginnen met een carshot van het ophalen met z'n beiden. Alhoewel ik enorm scheel lijk zo 🙈
Wat een reus in de ruimte, maar zo blij mee
Eerst schoonmaken en de achterwand eruit, lekker kitkrabben 😑
Vaag genoeg hebben ze de deuren ipv afstellen opnieuw vastgezet met pianoscharnieren omdat het niet paste. Had nog een paar goeie, de juiste, scharnieren liggen dus maar ff vervangen
En alvast een start met scapen
Mis eigenlijk hoogte maar t hout is op 😐 Even kijken wat ik doe, ergens hout scoren of opvullen in de hoogte met planten... Voor vandaag is het iig goed, kan nu weinig doen dan wachten tot de kit droog is en het grind binnen is