kweek stelling garnalen (gpatton)


kan 700 kilo houden per laag nu i het vast hebt gezet in de muur staat het ook echt stevig
 
4f82907bd1d036e94a5588c98b7655ad.jpg


heb verwarmings kabel onder de bakken ligge en pat minni als filters heb ventiel op die lucht in laat gezet maken ze niet zoveel geluid maar wel lucht belletjes in het water
 
heb ik danionella traslucida besteld maar niet verkrijgbaar helaas laat me bestelling gewoon staan in de hoop dat ze een keer binnen komen
 
in draaien gaat erg goed heb een paar plukjes alg weg gezogen en dat was het wel. heb slakken en gunk uit goed lopende bakken gehaald en gebruikt voor de op start en dat werkt erg goed
 
f8619dbdeb537bd144d22c100771c3d7.jpg

https://gyazo.com/f8619dbdeb537bd144d22c100771c3d7
3 bakken wat shrimp king soil in gegooit dun laag je ben niet echt van plan veel water te versen zal wel effe mee gaan. ben erg blij met hoe de op start gaat heb 2 plukjes alge weg gezogen weken terug dat was me onderhoud de lampen staan 12 uur perdag aan
 
  • Leuk
Waarderingen: Joff
Ziet er fris uit. Lekker hoor zo weinig onderhoyd. Wat voor plantjes heb je nou erin hangen?
 
Limnobium Spongia duckweed levermos zijn de planten ga er nog wel wat anderen planten bij doen in de toekomst als het langerdraait doen ze het beter. onderhoud moet echt minimaal zijn ja moet wel leuk blijven
 
algen zijn nu wel te voor schijn gekomen op de lever mos begrijp ik ook wel is nie veel voeding voor de planten voor al in de bakken waar ik die ph verlagende soil heb gedaan is me lever mos flink begroeit met algen maar komt wel goed kan het gewoon verwijderen moet er echt wat leven in gaan doen
 
Ik dacht dat je meer bakjes had of is dit maar een deel?
heb nog ruimte voor 10 bakken john :p en die ga ik nodig hebben me ouden stelling heb ik ook nog draaient die ga ik binne kort ook vervangen met een nieuwe stelling
 
  • Haha
Waarderingen: Joff
krijg morgen sulawesi dennerli binnen vandaag blue bolts binnen gehad en heb ook nog wat pinto gekocht heb wel veel random cardina garnalen omdat ze heb laten op sturen somige mensen sturen niet op wat ze verkopen helaas maar komt wel goed zal morgen effe fotos maken. vroeg me af iemand hier pools spreekt ga zijn manier van houden kopiëren
 
wat is zijn speciale manier van houden waar jij je interesse voor hebt?
hij gebruikt zoon geel achtige steen das montroliet denk ik en voor de rest weet ik het nog nie die garnalen in dat filmpje die kweek je niet zomaar overaal staat dat je daar een zoetwater spons voor nodig hebt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joff
Goedemorgen @gpatton en wat een leuke aanwinst voor je! Ik weet niet wat je ervaring is met deze webshop(s) maar wees toch maar voorzichtig dat je niet je geld kwijtraakt zonder producten levering.
 
Heel tof hoor, die Sulawesies! En idd een spons en mimiek rivierbedding, daar maak je ze blij mee. Hou me op de hoogte :)
 
Tja leuk zo n site maar je snapt er niks van en het is niet in euro s. ook weet je niet in hoeverre het vertrouwt is dus ja ik zou er niet zo snel iets weghalen.
 
Tja leuk zo n site maar je snapt er niks van en het is niet in euro s. ook weet je niet in hoeverre het vertrouwt is dus ja ik zou er niet zo snel iets weghalen.
ja vetrouw het wel hij heeft gewoon producten van die website met google transelate kan je alles gewoon nl zien ze hebben ook paypal
 

Terug
Bovenaan