Mooi totaaltje Mike.
Heb alles ingediend deze week en reactie binnen 10 werkdagen. Even afwachten dus.Mooi klote Mike, op je Xbox na gelukkig weinig andere schade. Afwachten wat de verzekering gaat doen idd.
Iets met ongeduldigJe laat er geen gras over groeien 👍. Ik wens je veel plezier met deze bak. De eerste opzet vidn ik al zeer geslaagd.
Jij weet er wel weer iets heel moois van te maken, daar ben ik van overtuigd.Iets met ongeduldig
Dat andere bakkie zag er ook niet uit en zag de planten achteruit gaan. Nu even dit lekker laten groeien, mss nog wat extta planten erbij maar kijk wel ff
Kreeg de stenen erbij en voor de kleine garnaaltjes een mooie verstopplek. Nu nog even aankijken hoe de verslijmde planten het doen en of die nog weer overeidn komen. Vind de hoge crypto zo wel wat kaal namelijk...Mooi ! In elke crisis schuilt een opportuniteit. Succes!
Ik wil het naar blackwater look, dus dat zou ook moeten helpen. Wil even de planten een week of 2 geven om zich goed te herstellen en dan gaat de thee er weer in. Zal ook aardig dimmenMooi bakje Mike en wellicht is het beter om de intensiteit wat te verminderen met bv drijvers.
Ja ze worden inderdaad héél groot. Hier zwemmen er ook nog een paar al zie ik ze nagenoeg nooit. Na een waterwissel willen ze wel eens voorbij komen, meestal langs de achterwand. Ik vind ze gaaf als ze hun volwassen maatje hebben.Yup, 2 gigantische japonica's. Die zijn ook de rio ingegaan met hun formaatje corydoras 😅
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.