Die mag nog even groeien, eens zien hoe lang het duurt Plankje verhangen is ook weer zo wat om hem dichterbij te krijgenMooi hoor op deze plek ook. En hang nu die plant erin! 🤣
Paar posts eerder staat eigenlijk het bladspul wat ik erin mik. Verder niet. Hout zal ondertussen weinig afgeven, staat al wel zo lang in een aquarium. Kleur ligt een beetje aan de waterwissels die ik doe en hoe groot die zijn. Eerste periode veel meer ververst omdat de bak net is opgestart, nu wat minder frequent. Zal eens kijken voor je hoelang de kleur blijftIk houdt hiervan.. prima kleurtje.
wat ‘mik’ je allemaal in het water voor die kleur, en hoe lang blijft die zo?
ik gebruik alleen rooibosthee. Maar ja op 400liter water moet er aardig wat in.
Yes sir! Past ook preciesMooi hoor op deze plek ook. En hang nu die plant erin! 🤣
Bewust keuze voor intern. Heb zo steun voor het hout, kost minder (deze nieuwe unit en heeft me maar €25 gekost) en het stoort me niet in de bak. Sinds een lek filter toch meer van intern, ook makkelijk te verschonen ff elke week en ben gelijk de heater kwijt uit het zicht, dat vind ik erg prettig aan de filters van juwelIk had geloof ik gelijk het interne filter eruit gelaten. Scheelt ook wat liters inhoud wee. Maar da’s een eigen keuze.
als je ermee aan t werk gaat valt het altijd tegen inderdaad. daarom wacht ik nog ff met denieuwe bodem in mn bak te brengen.
Bdewie?bdewat
Klopt toch gewoon haha, haastige spoed..Bdewie?
Misschien moeten wij dat morgen ook nog even beoordelenVooralsnog een erg geslaagde verandering dus
Nou vooruit, de kop koffie heeft moeten wachten dus dan maar online de beoordeling Daarbij ook wat foto's van de bewoners, al zijn die toch wat bewegelijker dan dat goed is voor echt scherpe foto's. De mist is er nog steeds wel iets, maar trekt al wel veel meer weg. Ook de vissen laten zich steeds meer zien, al zijn ze nog wat huiverig na hun overnachting in casa die 50LMisschien moeten wij dat morgen ook nog even beoordelen
Naar biologishce rooibos 😜hoe smaakt ie 😉
die thee👍
Ziet er goed uit!!
Ik denk dat je hiermee goedkoper uit bent. Ik heb het hier ook besteld. Even een thee-ei erbij kopen en klaar.Sorry, zie nu je bericht pas. Ik gebruik een combinatie van wat fijn blad en vooral gewoon biologische rooibosthee. Kan je zo een paar zakjes op de post doen, heb er genoeg. Moet je me maar even een pb sturen. Paar berichten eerder staat wel hoe ik dat klaarmaak.
Wees hier ook welkom mocht je in de buurt wonen om wat op te halen hoor!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.