Leeg kan dat prima want zo hebben Jes en ik de bak ook voorzien van een posterachterwand destijds. Maar ja je moet niet alleen zijn inderdaad.Overigens leg je een bak van 1.2 x 50 x 60 ook niet 'even' op zijn kant....
Ik heb alleen lavasteen doorgezaagd. En dan zo dat ik gelijk twee helften had die ik gebruiken kon. Leisteen is misschien harder. Dat weet ik niet. Ook rot voor je dat je versleten schouders en elebogen hebt.Pff...dat zie ik niet zitten met mijn versleten schouders en ellebogen.
dank je, en ach het is niet anders.Je leert er mee leven en weet wat je wel en wat je niet kan.Ik heb alleen lavasteen doorgezaagd. En dan zo dat ik gelijk twee helften had die ik gebruiken kon. Leisteen is misschien harder. Dat weet ik niet. Ook rot voor je dat je versleten schouders en elebogen hebt.
Of je lijmt een klein paneeltje met wat stenengrut, heb je het ook zonder zagen en verwisselbaar.dank je, en ach het is niet anders.Je leert er mee leven en weet wat je wel en wat je niet kan.
Ik zou opletten met dat mes want voor je het weet snij je de kop van een soortgenoot eraf🙂
Moet ik wel even over nadenken wie ik als soortgenoot daarvoor zou nemen. 🙂Ik zou opletten met dat mes want voor je het weet snij je de kop van een soortgenoot eraf🙂
Om het eerlijk te houden kun je ook stokjes trekken en degene die de kortste trekt is de pineut😉Moet ik wel even over nadenken wie ik als soortgenoot daarvoor zou nemen. 🙂
Ja, deze keer op bestelling. Patat met een lengte van 7,2cm.Met duimstok weet je wel precies hoever je gaat.
Stenen die vast zitten aan de achterwand. Daar zet ik Javavaren klem tussen als het kan. Op losse stenen bind ik het vast. Na verloop van tijd hecht het zich vast.Hoe bevestig je dat Javavaren John? Tussen de stenen of plak je dat ook
Nee, een chip hebben ze niet. Wel hebben ze allemaal een identiteitskaart.Maar hebben ze net als honden ook een chip John want als er een niet terugkomt dan..................................
Dat wordt een telefoon aanschaffen met NFC.Nee, een chip hebben ze niet. Wel hebben ze allemaal een identiteitskaart.
Ik moest dat opzoeken. Dus begrijp ik contactloos betalen. Ik hoop dat contant geld blijft.Dat wordt een telefoon aanschaffen met NFC.
Ja, heerlijk. Garnalen met doperwten.En?was het lekker?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.