Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)


Of lysia leg je eerst de bak op ze achterkant met veeel siliconenlijm en druk je daar je dingen in, dan krijg je het ook.
Zonder al te veel pijn en moeite.😀
 
Of ik verzin iets anders.

Overigens leg je een bak van 1.2 x 50 x 60 ook niet 'even' op zijn kant....
 
Pff...dat zie ik niet zitten met mijn versleten schouders en ellebogen.
Ik heb alleen lavasteen doorgezaagd. En dan zo dat ik gelijk twee helften had die ik gebruiken kon. Leisteen is misschien harder. Dat weet ik niet. Ook rot voor je dat je versleten schouders en elebogen hebt.
 
Dit zijn twee voorbeelden van foto`s van andere leden. Als ik een foto zag bij een ander waar ik wat mee kon vroeg ik toestemming om dat te doen.
AF014cx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen lavasteen doorgezaagd. En dan zo dat ik gelijk twee helften had die ik gebruiken kon. Leisteen is misschien harder. Dat weet ik niet. Ook rot voor je dat je versleten schouders en elebogen hebt.
dank je, en ach het is niet anders.Je leert er mee leven en weet wat je wel en wat je niet kan.
 
Bakje 30x30x60cm opgezet. Pomp aan de oppervlakte laten kabbelen. Luchttoevoer afgeknepen omdat ik dat niet nodig heb en meer lawaai maakt dan met lucht toe te voeren.
Er komt ook meer Javavaren in de bak, maar dat doe ik later wel.

AF016f.jpg
 
Hoe bevestig je dat Javavaren John? Tussen de stenen of plak je dat ook
Stenen die vast zitten aan de achterwand. Daar zet ik Javavaren klem tussen als het kan. Op losse stenen bind ik het vast. Na verloop van tijd hecht het zich vast.
Gestapelde stenen. Daar frommel ik Javavaren tussen de kieren. Na verloop van tijd hecht ook dit zich vast.
 
Ik heb ze aangeleerd dat ze uit zichzelf naar buiten gaan. Hoef ik ze niet uit te laten. Soms ga ik mee voor de gezelligheid.

AF016g.jpg
 
Maar hebben ze net als honden ook een chip John want als er een niet terugkomt dan..................................:juggle:
 
Je kan ook bij DigiD bijvoorbeeld met NFC inloggen maar ik weet het fijne er ook niet van hoor want ik hoor ook bij de oude mannen club die dat allemaal wat tever gaat;)
 
Ik mocht een keertje mee eten van mijn gele vrienden. Dat heb ik gedaan.
AF017a.jpg
 

Terug
Bovenaan