Edwin68
Well-known member
Die bakstenenhaak staat verkeerd vd gulde snede.Ik heb ze aangeleerd dat ze uit zichzelf naar buiten gaan. Hoef ik ze niet uit te laten. Soms ga ik mee voor de gezelligheid.
Bekijk bijlage 374763
Die bakstenenhaak staat verkeerd vd gulde snede.Ik heb ze aangeleerd dat ze uit zichzelf naar buiten gaan. Hoef ik ze niet uit te laten. Soms ga ik mee voor de gezelligheid.
Bekijk bijlage 374763
Mooie dis .Ik mocht een keertje mee eten van mijn gele vrienden. Dat heb ik gedaan.
Bekijk bijlage 374795
Ja John, dat vind ik ook. Ik had een keer dat er een aantal net even iets meer zwarte banden hadden. Daar een kweek van laten gebeuren en de jongen hadden ook meer zwart dan gewoonlijk.De Auratus zijn ook mooie vissen John.
Ik heb beloofd tuingereedschap voor ze te kopen...Gelet op die potten hebben ze nu al groene vingers
Tja met rood en wit had ik me er nog iets bij voor kunnen stellen😉Waarom zou je nou 1 witte met 1 gele willen doen?
Ik doe dat omdat ik dat leuk vind. Ik kweek niet vaak en ook niet voor een ander. Het zijn ook geen bastaarden. Die ik aan een kweek zet zijn kleurslagen van dezelfde soort.Waarom zou je nou 1 witte met 1 gele willen doen?
Je kunt bij verduyn heus wel aan 10 witte kunnen kopen, we willen dacht ik toch juist niet van die bastaarden kweken voor de malawihobbyisten🤔
Komt dat van Hornbach of van Wildkamp🤣🤣
Misschien is een step een beter idee
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.