JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
Moge John. Lavasteen is poreus. Ik denk dat het daarom zo goed hecht met siliconenlijm. Ik heb wel gehad dat leisteen weer los liet na verloop van tijd.Moge John en is er nooit steen los geraakt?
En nu is het denk ik bedtijd voor je tenzij je net als mij al uit bed bent😉
Boven de 50 jaar gaat het allemaal wat langzamer en ik spreek uit ervaring😉Ja, schiet dan ook eens een beetje op!
Ja en Nee John. Door het warme water was hij al gesmolten voordat ik er in kroop...leuk John en heb je al eens een onderwater iglo geprobeerd?
50x50x125cm - 40x40x125cm - 50x50x100cm - 30x35x130cm - 40x40x80cm (3 maal) - 35x35x60cm - 30x40x60cm - 30x30x60cm(2 maal) - 30x30x50cm(2 maal) - 25x25x40cm(2 maal).Hoeveel bakken heb je precies eigenlijk dan John?
Ik heb een tijd alleen gedaan wat nodig was. De meeste bakken staan nu leeg. Ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft. Maar we zien wel.Zo dat zijn best nog heel wat bakjes en dan ben je wel wat uurtjes per week bezig denk ik met verversen en onderhoud.
Ja, Meerdere kweken bij elkaar. Dit is wel een tijd geleden. Nu ga ik maar voor één kweek per keer. Ik laat ze opgroeien tot zeg maar halfwas. Dan pas kun je goed zien wat je hebt. Er zijn dan misschienZo een hele vracht broertjes en zusjes denk ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.